از ساخت فیلم با مولکول تا … +عکس

۱۶اردیبهشت،

هفته قبل سامسونگ از آخرین دستاوردش در دنیا تبلت رونمایی کرد همچنین ال جی نیز اولین تلویزیون منحنی دنیا را وارد بازار کرد.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در هفته قبل چند فناوری تازه وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

گلکسی تب۳:
سامسونگ در سال تازه از تبلت آینده خود رونمایی کرد. این شرکت قصد دارد در سال ۲۰۲۴ گلکسی تب ۳ را وارد بازار کند. این تبلت با بهره گیری از آندروید ۴٫۱ و صفحه نمایش ۷ اینچی می تواند بار دیگر رقیب اصلی اپل در دنیا تبلت باشد.

گیاهان مجازی: گروهی از زیست شناس ها به همراه مهندسین کامپیوتر در حال کار بر روی پروژه ای به نام گیاهان مجازی می باشند. در این پروژه قرار است نرم افزاری ساخته شود که می تواند با نورپردازی های مختلف گیاهان را کاملا واقعی شبیه سازی کند.

پردازنده های نسل تازه: اینتل بزرگترین شرکت تولید کننده پردازنده های رایانه ای قصد دارد نسخه ای تازه از پردازنده های خود را وارد بازار کند. این پردازنده که با نام “ایریس” شناخته می گردد می تواند تا ۲ برابر بیشتر از پردازنده های گرافیکی و بازی های رایانه ای پشتیبانی کند.

اولین تلویزیون منحی: ال جی دو هفته قبل اعلام کرد قصد دارد اولین تلویزیون منحنی با کیفیت بالا را وارد بازار کند. این هفته این شرکت از تلویزیون خود رونمایی کرد. این تلویزیون ۵۵ اینچ این روزها با استقبلا خوبی رو برو شده است.


فیلم اتمی:
“پسری با تم هایش” نام فیلم کوتاهی است که شرکت آی بی ام به تازگی ساخته است. این فیلم با استفاده از اتم های اجرام ساخته شده است پسدیدن آن به این راحتی ها نیست و باید با استفاده از میکروسکوپ ان را ملاحظه کرد. این فیلم کوچکترین فیلم سینمایی دنیا است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.