از سوی مدیاموتورز نماینده انحصاری این شرکت در ایران فروش ویژه خودروهای «ام جی» آغاز شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

از سوی مدیاموتورز نماینده انحصاری این شرکت در ایران فروش ویژه خودروهای «ام جی» آغاز شد

از سوی مدیاموتورز نماینده انحصاری این شرکت در ایران
فروش ویژه خودروهای «ام جی» آغاز شد

ممتازنیوز: مدیر بازاریابی شرکت مدیاموتورز اعلام کرد: فروش ویژه خودروهای «ام جی» مدل ۲۰۲۴ در ایران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ممتازنیوز، ارشاد تیمورتاش با اعلام این خبر افزود: این شرکت که به عنوان نماینده انحصاری شرکت «ام جی» در ایران فعالیت می کند فروش ویژه خودروهای «ام جی ۶» و «ام جی ۳۵۰» را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه در این دوره از فروش محصولات «ام جی» تخفیف ویژه برای مشتریان در نظر گرفته شده است، افزود: در همین راستا دو روش فروش خودرو متناسب با نیاز مشتریان در نظر گرفته که به دو روش اقساطی ۱۲ ماهه و فروش لیزینگی با سررسیدهای ۲۴ ، ۳۶ و ۴۸ ماهه اعمال خواهد شد.
تیمورتاش با اشاره به تحویل فوری خودروها در این دوره از فروش ویژه مدیا موتورز، تصریح کرد: در حالی که بسیاری از شرکت ها در مدت زمان ۳۰ تا ۶۰ روز پس از ثبت نام خودروهای مشتریان را تحویل می دهند، این شرکت در تلاش است تا طی هفت روز کاری پس از زمان ثبت نام خودروهای مشتریان را تحویل دهد.
مدیر بازاریابی شرکت مدیاموتورز با بیان اینکه محصولات «ام جی» دارای رتبه ممتاز بین المللی «E-NCAP» در ایمنی خودرو است، افزود: این شرکت برنامه ریزی گسترده ای را برای رعایت حقوق مشتریان و افزایش میزان رضایت آنها از ارائه خدمات پیاده کرده و به همین منظور در این دوره از فروش ویژه تمام خودروها را با پنج سال یا ۱۵۰هزارکیلومتر گارانتی عرضه خواهد کرد.
وی گفت: متقاضیان می توانند جهت ثبت نام این خودروها به به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اینترنتی www.mediamotors.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۳۵۲۹۰۰۰-۰۲۱تماس حاصل کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.