از سینمای مرسدس بنز تا… +عکس

۳۱فروردین۱۳،

هفته قبل مرسدس بنز خودروی تازه خود را رونمایی کرد که یک سینمای خانگی مستقل است همچنین نتایج جالبی در تحقیقات روی باتری های آینده بدست آمد.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در هفته قبل چند فناوری تازه وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

بنز GLA: کارخانه خودروسازی مرسدس به تازگی مدل GLA را معرفی کرده است. این خودرو از نظر موتور و سیستم های فنی فرقی با دیگر مدل های شاسی بلند این کارخانه ندارد اما چراغ های جلوی آن بسیار جالب می باشند چرا کهبا استفاده از لامپ های لیزری درست شده اند. این چراغ ها سبب می گردد تا هم جاده روشن باشد وهم با استفاده از آن می توانید روی صفحه های بزرگ یا دیوارها فیلم هم پخش کنید.

تبدیل کاغذ به صفحه لمسی: فوجیتسو در هفته قبل تکنولوژی تازهی را رونمایی کرد که می تواند همه وسیله های دنیا را به صفحات لمسی تبدیل کند. این وسیله قابلیت آن را دارد تا حتی یک کاغذ ساده روزنامه را با تکنولوژی خود به صفحه لمسی تبدیل کند.

نسل اینده باتری : در دهه های قبل باتری ها دنیایی پیچیده داشته اند و تا به حال پیشرفت های بسیاری داشته اند اما این بار دانشمندان به دستاوردی بزرگ رسیده اند. باتری های آینده ۳۰ مرتبه بیشتر شارژ نگه خواهند داشت و ۱۰۰۰ بار زودتر شارژ می شوند. اطلاعات بیشتر در مورد این باتری ها به زودی گفته می گردد.

لامپ های لاستیکی :  مشکلات دوچرخه سواری در شب همیشه وجود داشته است بسیاری از اشخاصی که در شب دوچرخه سواری می کنند همیشه در خطر تصادف می باشند.  به تازگی یک شرکت فناوری لامپ های ال ای دی خاصی برای دوچرخه ساخته است که با رکاب زدن روشن می گردد و خطر تصادف را از بین می برد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.