از شارژ تلفن در۲۰ثانیه تا… +عکس

۰۶خردادماه،

هفته قبل ایکس باکس آخرین کنسول خود را رونمایی کرد تا عرصه تازه در بازی های ویدیوئی ایجاد شود همچنین دانشمندان بار دیگر توانستند دستاوردی تاره را به کمک چاپ سه بعدی تحربه کنند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در هفته قبل چند فناوری تازه وارد بازار شده است که در اینجا تعدادی از این فناوری ها را به شما معرفی می کنیم.

ایکس باکس وان: در هفته قبل یکی از مهمترین وسایل بازی که بسیاری به دنبال آن بودند رونمایی شد. ماکروسافت بالاخره ایکس باکس تازه را با تجهیزاتی مانند رم ۸ گیگابایت یا سیستم های صوتی قوی و یک کینکت حرفه معرفی کرد. طبق گفته ماکروسافت این کنسول فعلا ۱۵ بازی اختصاصی دارد.

شارژر ۲۰ ثانیه ای: یک نوجوان آمریکایی به تازگی دستگاهی جالب را اختراع کرده است که می تواند تلفن های هوشمند را در عرض ۲۰ ثانیه شارژ کند. این دستگاه را تنها کافی است به تلفن متصل کنید تا سریع با استفاده از نانوذراتی که دارد گوشی شما را شارژ کند.


شکست رکورد وای فای
: در یکی از موسسه های تکنولوژی آلمان محققان توانستند رکورد سرعت انتقال اطلاعات با وای فای را بشکنند. آن ها توانستند در یک مسیر نزدیک به ۱۰ کیلومتر اطلاعات را با سرعت ۴۰ گیگابایت بر ثانیه جابه جا کنند.

سیستم ضددزد از یک دزد حرفه ای
: یکی از دزدان حرفه ای رومانی که البته در زمینه کامپیوتر نیز یک حرفه ای به شمار می آید توانست سیستمی ضد دزد را برای عابربانک ها طراحی کند تا دیگر کسی قادر به هک کردن آن نباشد.

گوشی فراتر از انسان: دانشمندان به تازگی با استفاده از سیستم چاپ سه بعدی توانستند یک گوش مصنوعی تولید کنند. این گوش مصنوعی قدرتی ماورایی دارد به طوری که در حد ابر انسان ها می تواند صداهای خاص را بشنود .


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.