از شهدای گرانقدر هفت تیر تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ‘محمد حسن رحیمیان’ شامگاه سه شنبه در دفتر سابق حزب جمهوری اسلامی افزود: جریان نفاق، اولین کسی را که با هدف حذف فیزیکی مورد حمله قرار داد، مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه این اولویت بندی جریان نفاق نسبت به مقام معظم رهبری بالاترین نقش را در هدفشان نشان می داد، افزود: صاحب این انقلاب خود خداست و خود او باعث نگه داشتن ذخیره انقلاب گردید.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و جانبازان اظهار داشت: نقش افرینی و وجود موثر شهید بهشتی در نهضت ۱۵ خرداد تا پیروزی نهضت و همچنین روشن بینی و مسئله ولایت پذیری این شهید موجب شد منافقان او را ترور کنند.

وی با بیان گفته ای از شهید بهشتی ‘که اصل ولایت فقیه اصل تعارف نیست ، بلکه اصلی بنیادین است’، تصریح کرد: این پایمردی ایشان و ترسیم اسلام از سوی وی باعث شد که جریان نفاق به نمایندگی از کفر از او انتقام بگیرد.

رحیمیان با ذکر این نکته که در قرآن کریم صدها آیه برای معرفی و ویژگی منافقین داریم که ضرورت شناخت آنان از طریق این ویژگی ها را میسر می کند، گفت: ضرباتی که جریان نفاق به بشریت و اسلام وارد کرد بهترین گواه فاصله گیری آنان از اسلام و حکومت اسلامی است، جریان نفاق جریانی است که همواره با اصل اسلام و حق مخالف بوده و هست و خواهد بود.

رحیمیان با بیان اینکه مگر می شود کشوری که ده ها هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده با یک جریان فتنه از بین برود، گفت: فتنه سال ۸۸ ادامه و مشابه همان شرایط سال ۶۰ نفاق را برای جمهوری اسلامی تداعی کرد.

وی افزود: وقتی توطئه ها به اوج رسید و همه قدرت های شیطانی در دنیا علیه جمهوری اسلامی جبهه گرفتند، ایران عزیز در مقابل انها ایستاد و به دنیا فهماند که ملت ها می توانند در برابر مستکبران بایستند.

در میان سخنان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و جانبازان، دکتر’محمود احمدی نژاد’ رئیس جمهوری به پاس احترام به مقام شهدای هفتم تیر و حاضرین در مراسم ، در مجلس حضور یافت و با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

**۱۵۳۷**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۲۴۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.