از شکسته شدن صندلی‌ها تا عصبانیت شدید احمدزاده

۰۹ام بهمن ،

mehdi motamed (2).jpg

داربی گیلان اگرچه نسبت به بازی‌های قبلی این دو تیم با تنش‌های کمتری میان تماشاگران ملوان و داماش همراه بود اما بازهم حاشیه هایی به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار دو تیم ملوان در داماش در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برتری سه بر یک ملوان به پایان رسید.

* در ابتدای بازی جمعی ازعکاسان با پیراهن ملوان عکس یادگاری گرفتند.

* حسن زاده رئیس کمیته انضباطی ناظر ویژه این دیدار بود.

* در میان دو نیمه از فرید بلوک باشی و حسن زاده بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی که به تازگی در آسیا قهرمان شده و به جام جهانی صعود کردند از سوی هیئت فوتبال شهرستان انزلی تقدیر به عمل آمد.

* محمد احمدزاده در یکی از صحنه‌های بازی پس از اشتباه یکی از بازیکنان ملوان به شدت عصبی شد و کاپشن خود را از تن خارج آورد و پرتاب کرد! احمدزاده بعد از دقایقی دوباره کاپشن خود را پوشید.

* در دقایق پایانی بازی بعد از اعلام ضربه پنالتی به سود ملوان، هواداران داماش آغاز به شکستن صندلی‌های جایگاه میهمان کردند و با پرتاب آن به داخل زمین اعتراض خود را به این تصمیم داور نشان دادند و خسارات بسیاری به استادیوم تختی انزلی زدند.

* در پایان این دیدار هواداران ملوان به شدت تیم محبوب خود را تشویق کرده و بازیکنان در جواب حمایت نود دقیقه‌ای آنها پیراهن هایشان را به سوی تماشاگران پرتاب کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.