از صدور پروانه نمایش ˝سایه روشن˝ خوشحالم/ امید فیلمسازی ام به دولت تدبیر و امید است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فرزاد موتمن در گفت و گو با هنر آنلاین/

فرزاد موتمن کارگردان و تهیه کننده سینما از دریافت پروانه نمایش فیلم ˝سایه روشن˝ ابراز خوشحالی کرد و با اشاره به دولت تدبیر و امید گفت: امیدوارم خوشحالی اهالی سینما از روند رو به رشد در صدور ساخت و پروانه نمایش ها ادامه داشته باشد.

فرزاد موتمن از جمله کارگردان های با سابقه سینمای ایران است که دربارهٔ اکران فیلم “سایه روشن” به هنرآنلاین گفت: سید جمال ساداتیان تهیه کننده این فیلم است که به خارج از ایران سفر کرده و قطعا خبر صدور پروانه نمایش فیلم، برای ایشان هم خبر خوبی خواهد بود. به همین سبب دربارهٔ زمان اکران این فیلم هنوز صحبتی نشده است اما قطعا فیلم با دریافت پروانه نمایش، در نوبت اکران قرار می گیرد.

کارگردان فیلم “شب های روشن” در ادامه بیان کرد: در دولت تدبیر و امید، اتفاق های خوبی برای سینما خواهد افتاد و من نیز امیدوار هستم که به فعالیتم در عرصه فیلمسازی ادامه دهم. با توجه به اینکه روی چند پروژه چه سینمایی و چه تلویزیونی کار می کنم.

او در ادامه گفت: اگر شرایط فیلمسازی به لحاظ عملکرددولتی همانند دوره قبل باشد، باز هم فرصت های فیلمسازی از ما گرفته خواهد شد اما فکر می کنم شرایط بهتری در پیش رو داریم.

موتمن سال قبل با فیلم “سایه روشن” در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شرکت کرد. سیدجمال ساداتیان تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد که این فیلم دربارهٔ داستان مرد میانسالی به نام رامین است که دچار فراموشی شده و خانمی به او کمک می‌کند که حافظه‌اش را به دست آورد.

“سایه روشن” یک تریلر عاشقانه‌ است که روایتی غیر خطی دارد. محمدرضا فروتن، شقایق فراهانی، الهه استیری و سونیا اسپهرم در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.