از فروشندگان متفرقه خودرو نخرید!

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

از فروشندگان متفرقه خودرو نخرید!

پرشین خودرو: رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور نسبت به خرید خودرو از فروشندگان فاقد جواز کسب هشدار داد.

به گزارش ممتازنیوز، حسن زمانی‌ افشار اظهار کرد: از تمام شهروندان در سراسر کشور خواهش می‌کنم که از نمایشگاه‌های اتومبیل فاقد جواز کسب خرید نکنند.
وی با بیان این‌که در مواردی فروشندگان فاقد جواز مشکلاتی را برای خریداران ایجاد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: فروشندگان فاقد جواز معمولا محل کسب آن‌ها نیز اجاره‌ای بوده و اعتباری به تعهدات آن‌ها وجود ندارد.
زمانی افشار ادامه داد: صاحب نمایشگاه اتومبیل فاقد جواز و اجاره‌ای به راحتی می‌تواند نمایشگاه‌ خود را تخلیه و تعطیل کند در آن صورت هیچ کس پاسخگوی مردم نخواهد بود.
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور به ایسنا گفت: این در حالی است که نمایشگاه‌های دارای جواز با توجه به ملکی بودن محل کسب و اعتبار خود اقدامات خلاف قانون انجام نمی‌دهند.
وی با بیان این‌که شهروندان در سراسر کشور می‌توانند هنگام خرید از فروشنده درباره داشتن و یا نداشتن جواز کسب سوال کنند، تصریح کرد‌:‌ علاوه بر آن جواز کسب بنگاه‌های دارای جواز در محل نمایشگاه در معرض دید قرار دارد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.