از فعالان و نخبگان قرآنی شمال شرق تهران تجلیل می شوند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۴ از برگزاری محفل انس با قرآن در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این مراسم از فعالان و نخبگان قرآنی منطقه ۴ تجلیل به عمل خواهد آمد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس مهدی کریمی با اعلام این خبر گفت: به منظور ارایه آموزش های اصولی و استاندارد به مخاطبان و ایجاد رقابت سالم و انگیزه و تشویق جوانان به قرآن کریم، ششمین جشنواره قرآنی در قالب محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و ممتاز کشوری در ساختمان شهرداری منطقه ۴ برگزار می شود.
وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون کلاس های آموزشی قرآن به صورت منظم و در طول هفته برگزار شده است افزود: علاوه بر تشکیل کلاس های آموز قرآن کریم از ابتدای سال، در روزهای ماه مبارک رمضان نیز کلاس های آموزشی قرآن کریم برای کارکنان منطقه در ساختمان شهرداری برگزار شده است.
کریمی اضافه کرد: در این محفل قرآنی تلاش می شود تا زمینه مطلوبی برای آموزش و پرورش کارکنان فراهم شود تا این افراد بتوانند آموزه های قرآنی را سرلوحه تمامی امور خود قرار داده و با قرآن مانوس شوند.
کریمی گفت: این مراسم در روز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه جاری مصادف با بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷ الی اذان مغرب و عشا به صرف افطار در نمازخانه شهرداری منطقه ۴ برگزار می شود و حضور شهروندان آزاد است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۴ خاطر نشان کرد: با حضور قاریان بین المللی قرآن کریم، شهردار منطقه ۴، معاونین، مدیران، بسیجیان و جمعی از خانواده های معظم شهدا، با اهدای جوایز از فعالان قرآنی تجلیل بعمل خواهد آمد./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.