از فیلم « داره صبح میشه » رونمایی شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

34

رویا نونهالی در برنامه رونمایی از فیلم «داره صبح میشه» حضور یافت و در خصوص همکاری با یلدا جبلی به عنوان فیلمساز اولی که در جشنواره امسال حضور دارد، گفت: به دعوت مریم بهاری با خانم جبلی قرار گذاشتم. به علت مشغله زیاد در آن دوران مردد بودم که کار را قبول کنم یا نه، اما بعد از صحبت با او متوجه خوب بودن کار شدم و دیگر نتوانستم به او نه بگویم.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، رویا نونهالی بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: این روزها در فیلم‌هایی از کارگردانان بزرگ (از نظر منتقدان و تعداد جوایز) بازی می‌کنیم ولی متاسفانه آنچه که در نهایت روی پرده و تمام شدن فیلم می‌بینیم با تصوری که از قبل وجود داشته، بسیار متفاوت است.

پس از پخش آنونس «داره صبح میشه» الهه حصاری دیگر بازیگر جوان این فیلم که نقش روبه‌روی امیرحسین آرمان را بازی می‌کند، گفت: در این فیلم نقش گلی، دختری را ایفا می‌کنم که شب قبل از ازدواج رسمی‌اش اتفاقاتی برایش می‌افتد. معتقدم حضورم در این فیلم تجربه خوبی در کارنامه کاری‌ام خواهد بود. پس از صحبت با یلدا جبلی و توضیحات او درباره نقشم، متوجه شدم که انرژی خوبی قرار است میان‌مان تبادل شود. از اعتماد او برای سپردن این نقش به من با وجود سختی‌اش سپاسگذارم.

حصاری از تجربه خوب همکاری با خلعتبری ابراز خرسندی کرد و اظهار کرد: آقای خلتعبری به علت تواضع و فروتنی خاصش سبب دلگرمی و آرامش گروه می‌شد و در هر کاری که حس می‌کرد نیاز به کمکش وجود دارد، دریغ نمی‌کرد.

نونهالی اظهار کرد: این فیلم به تماشاگر باحوصله نیاز دارد که در دنیای امروز بسیار کم‌اند. آدم‌هایی که دنبال کارهای ویژه بروند. «داره صبح میشه» فیلمی است که مخاطب خاص دارد اما در کنار آن مخاطب عام را هم جذب می‌کند.

در ادامه حصاری اظهار کرد: بازی در این فیلم و در مقابل امیرحسین آرمان برایم تجربه خیلی خوبی بود. یکی از بهترین لوکیشن‌های فیلم مربوط به اپیزود ما بود و من خدا را شکر می‌کنم و لحظه شماری می‌کنم برای اینکه فیلم را ببینم.

نونهالی عنوان کرد: چیزی که مرا برای بازی در این فیلم ترغیب می‌کرد، انرژی فردین خلعتبری و یلدا جبلی بود. هر کس این فیلم را ببیند از این پس فیلم‌های جبلی را دنبال خواهد کرد.

در پایان حصاری به عنوان جمله تبلیغاتی گفت: «داره صبح میشه» یکی از فیلم‌هایی است که تمام مخاطبان را جذب می‌کند. بازی‌های متفاوت و قصه فیلم که درباره قضاوت، تصمیم و عشق است که در این روزها کمرنگ شده است. با عشق دعوتتان می‌کنم این فیلم پر از عشق را ببینید.

در پایان رویا نونهالی جمله «هر وقت چیزی را داری و باز دلت برایش بتپد، آن عشق است.» را به عنوان شعار فیلم مطرح کرد و از پوستر فیلم نیز رونمایی کرد.

اخبار ایران – مجله سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز، مجله سینما
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.