از قربانی کردن گوسفند جلوی پای روحانی تا شعار “دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است”

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

حواشی استقبال از دکتر روحانی در فرودگاه تهران؛

استقبال‌کنندگان از رئیس‌جمهور با شعارهایی “روحانی روحانی تشکر تشکر”، “ابوالفضل علمدار روحانی را نگهدار” و “حمایت از روحانی فرمان رهبر ما است”، و “صل علی محمد بوی بهشتی آمد” به تایید مواضع رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی در سفر به نیویورک پرداختند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان پیش از ظهر امروز پس از ورود به کشور در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای سفر به نیویورک پرداخت.

در ادامه و هنگام خروج رئیس‌جمهور از محوطه خارجی پاویون ریاست جمهوری، وی با استقبال جمعی از جوانانی که برای استقبال از دکتر روحانی و تیم همراه وی در محوطه تجمع کرده بودند، مواجه شد و گوسفندی نیز جلوی پای اعضای دولت قربانی شد.

استقبال‌کنندگان از رئیس‌جمهور با شعارهایی “روحانی روحانی تشکر تشکر” “ابوالفضل علمدار روحانی را نگهدار” و “حمایت از روحانی فرمان رهبر ما است”  و “صل علی محمد بوی بهشتی آمد” به تایید مواضع رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی در سفر به نیویورک پرداختند.

رئیس‌جمهور نیز در جمع استقبال‌کنندگان با تکان دادن دست خود به ابراز احسات آنها پاسخ داد.

اما در کنار تجمع استقبال‌کنندگان از دکتر روحانی، تعدادی از جوانان نیز به عنوان منتقد مذاکره با آمریکا با تجمع در محوطه بیرونی پاویون دولت با حمل دست‌نوشته‌هایی با این مضامین که “نرمش قهرمانانه به معنای عبور از خط قرمز نیست”، “از چه زمانی دیگر خون جوانان ما از دستان ننگین آمریکا نمی‌چکد”، “هدف از مذاکره با آمریکا یک کار تبلیغاتی است” و “نتیجه مذاکره با جان کری تحریم‌ها لغو نمی‌شود” در مقابل مسیر حرکت روحانی و تیم همراه وی قرار گرفتند.

هنگامی که دکتر روحانی قصد عبور از مسیر کنار تجمع منتقدین را داشت، آنها با قرار گرفتن جلوی ماشین رئیس جمهور برای لحظاتی مانع از حرکت وی شدند و شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

همچنین منتقدین با طرح شعارهایی همچون “دانشجو بیدار است  از آمریکا بیزار است” و “هیهات من الذله”، “مذاکره با شیطان امید و تدبیر نیست” به طرح انتقاد از سفر رئیس‌جمهور به نیویورک پرداختند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.