از قیل و قال سیاسی بپرهیزیم

جام جم آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داشتن روحیه معتدل در کارها باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد گفت: تندروی و بی اخلاقی در اوضاع کنونی کشور شرایط را برای سایش شخصیت ها ایجاد می کند.

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی لاریجانی درهمایش تکریم خدمت با موضوع تجلیل از هشت سال خدمات حجت الاسلام والمسلمین بنایی نماینده مردم قم در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه براساس سخنان مقام معظم رهبری قم عقب افتادگی های بسیاری در موضوعات مختلف اقتصادی به ویژه اشتغال دارد اظهارداشت: این مشکلات اقتضا می کرد که مجاهدتی برای حل آن صورت گیرد که خوشبختانه تا حدودی این موضوع محقق شد.

وی با بیان اینکه مجالس پس از انقلاب از دوران شکوفای پارلمان در کشور بوده است افزود: در این دوره حساسیت دینی و اراده ای برای تحقق افکار اسلامی در تنقیح قوانین و آزاداندیشی وجود داشت.

لاریجانی با تأکید بر اینکه خوشبختانه مجلس نهم از افراد آزاده  تشکیل شده است گفت: این مجلس با توجه به دوره هشتم باید کارهای نیمه تمام را کامل کند و نیازهای کشور در ابعاد بین المللی و ملی را تشخیص و پیگیری کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استقلال مجلس استقلال و آزادگی کشور را به دنبال دارد تصریح کرد: مجلس نهم باید با تمام توان این استقلال را نشان دهد.

وی با تأکید بر اینکه در زمانی که قیل و قال سیاسی زیاد است باید از ایجاد حواشی پرهیز کنیم افزود: همه باید تنها نیاز مردم را ببینند و در راه حل آن قدم بردارند از این رو مجلس برخلاف افراد دیگر که قیل و قال برای آنها جنبه سرگرمی دارد تنها به دنبال حل مشکلات مردمند.

لاریجانی با تأکید بر اینکه یکی از مسائل و مشکلات کنونی کشور امورات اقتصادی است یادآور شد: متأسفانه گرانی واشتغال از موضوعاتی هستند که در  جامعه چالش ایجاد می کنند از این رو مجلس نهم برنامه خود را برای بررسی و حل این مشکلات گذاشته است.

رئیس مجلس نهم با بیان اینکه تفکر خدمت به مردم و حل مشکلات کشور باید در ذهن نمایندگان باشد گفت: هم اکنون آنقدر مسائل مهم در کشور وجود  دارد که نباید وقت نمایندگان با حاشیه تلف شود.

وی با اشاره به آغاز یک نوع بازیگری کشورهای غربی علیه ایران افزود: به طور حتم این کشورها زیر پرده بزک کرده سخنان خودشان اراده ناجیبانه ای وجود دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.