از کتاب “روز خدا ” در شیراز رونمایی می گردد

سهشنبه ۱۶آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

از کتاب ” روز خدا ” نوشته دکتر سید محمد هاشم پوریزدان پرست ، روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه توسط حوزه هنری فارس رونمایی می گردد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری؛ در کتاب “روز خدا ” خاطرات و ملاحظات نویسنده درماه اول تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بصورت روز شمار به رشته تحریر درآمده و همچنین تلاش شده تا موضع گیری های امام(ره) ، حمایت های مردمی و عکس العمل دشمنان در رابطه با این واقعه مطرح شود.
بنابراین گزارش تفسیری؛ کتاب ” روز خدا ” به سفارش دفتر مطالعات و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس تدوین گردید و انتشار یافتنات سوره مهر ( وابسته به حوزه هنری ) آن را به چاپ رسانده است .
لازم به ذکر است؛ دکتر سید محمد هاشم پور یزدان پرست سال ۳۴ در شیراز متولد شد. وی لیسانس رشته اقتصاد ازدانشگاه شهید بهشتی، فوق لیسانس  این رشته ازدانشگاه تربیت مدرس و دکترای اقتصاد از دانشگاه علامه را دارد. وی هم اکنون استاد دانشگاه شیراز در رشته اقتصاد است وعلاوه بر آن به تدریس دروس انقلاب هم می پردازد.
همچنین؛ کتاب های سه جلدی “دوران انقلاب”، “خاطرات پور یزدان پرست”، “خاطرات جنگ تا حصر آبادان” ، “روز خدا” ، “تسخیر لانه جاسوسی” از دیگر آثار چاپ شده یزدان پرست است.
گفتنی است؛ کتاب “روز خدا ” با حضور حسین نصراله زنجانی که تدوین و ویرایش این کتاب را برعهده داشته و تعدادی دیگر از مسولان کشوری و استانی در ساعت ۱۵:۳۰ در تالار فجر اداره تامین اجتماعی شعبه یک واقع در خیابان قصردشت – روبروی خیابان فلسطین برگزار می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.