از مانوئل ناامید شدم

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مانوئل می توانست در ۲هفته تعطیلی لیگ پرسپولیس را آماده کند اما چنین اتفاقی نیفتاد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت: لیگ ۲ هفته تعطیل بود و مانوئل می توانست در این مدت پرسپولیس را آماده کند اما چنین کاری نکرد و مقابل داماش ضعیف ترین بازی تاریخ پرسپولیس را شاهد بودیم تاکنون چنین چیزی از پرسپولیس ندیده بودم و این تیم خیلی ضعیف کار  کرد.
 
وی افزود: قبلا هم گفته بودم که پرسپولیس اگر با این شرایط پیش رود در پایان لیگ در جدول تک رقمی می شود آنوقت باید به مانوئل تبریک گفت و به او جایزه داد چون پرسپولیس خط هافبک ندارد در فوتبال امروز خط هافبک باعث برد یا باخت یک تیم می شود اما خط هافبک پرسپولیس نه در حمله ابتکار عمل و طراحی دارد و نه در زمانی که توپ را از دست می دهند خوب کار می کنند.
 
ابراهیمی تصریح کرد: من از مانوئل ناامید شده ام چون نتوانسته از موجودی پرسپولیس استفاده کند مربی ایرانی راحت می تواند از بازیکنان حاضر در پرسپولیس استفاده کرده و پرسپولیس را بسازد مثل همان کاری که سال ۷۶ ما انجام دادیم در آن زمان پرسپولیس به همین درد مبتلا بود اما من و علی پروین آن تیم را ساختیم و ۱۶ هفته نباختیم .
 
مربی سابق پرسپولیس اظهار داشت: مانوئل اعلام کرد که هیچ کس نمی تواند بهتر از او نتیجه بگیرد انشاء اله که مانوئل بتواند نتیجه بگیرد و با پرسپولیس موفق شود زیرا این باشگاه الان نمی توانند او را اخراج کنند چون قراردادش سنگین است مگر اینکه خودش خسته شود و برود .
 
وی افزود: دربی بازی مخصوصی دارد و احتمالا شهرآورد ۷۵ مثل زمان دنیزلی که سرخپوشان در ۱۰ دقیقه ۳ گل زدند می شود چون دربی داستان مخصوص به خودش را دارد.
 
ابراهیمی در پایان گفت: هیچ بعید نیست که پرسپولیس دربی را ببرد شاید هم بازی مساوی شود اما این بازی قابل پیش بینی نیست و باید صبر کنیم تا نتیجه را ببینیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.