از محکومیت قاچاقچیان کفش در تبریز تا شناسایی اتومبیل‌های غیرفعال حاوی کارت سوخت در سمنان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

10-3.bmp

در پی گزارش تفسیری ماموران گمرک تبریز مبنی بر شناسایی و کشف مقادیری کفش و البسه قاچاق که iبه نحو ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، پرونده‌هایی در این رابطه در شعب تعزیرات حکومتی شهرستان تبریز مطرح شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش تفسیری ایسنا، پس از انجام تحقیقات لازم و طی مراحل قانونی با توجه iبه مستندات موجود در پرونده‌ها، شعب یادشده متخلفان را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه جمعا iبه پرداخت بیش از ۵۵۷ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمودند.

همچنین در پی گزارش تفسیری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در چند نوبت در استان فارس مبنی بر گرانفروشی، عدم ایفای تعهدات و تقلب در کسب از سوی چند واحد صنفی متخلف در این استان پرونده‌هایی در این خصوص درشعب تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی، شعب یادشده با توجه iبه مستندات موجود در پرونده‌ها تخلفات انتسابی را محرز دانستند و واحدهای متخلف را علاوه بر ممهور شدن پروانه‌شان iبه مهر تخلف iبه پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمودند.

ماموران نیروی انتظامی گلوگاه شهید زارعی همدان نیز طی بازرسی‌های خود مقادیری کالای قاچاق شامل انواع لوازم رایانه‌ای و پوشاک خارجی کشف نمودند و پرونده‌هایی در این رابطه تشکیل دادند.

با اعلام شکایت گمرک همدان، این پرونده‌ها پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون iبه شعبه ویژه رسیدگی iبه جرایم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان ارجاع شد که شعبه یادشده نیز با توجه iبه مستندات موجود در پرونده‌ها، متخلفان را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه جمعا iبه پرداخت بیش از ۳۹۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمود.

همچنین حسب اعلام ماموران نیروی انتظامی مبنی بر عرضه ۳۵ تن برنج پاکستانی سهمیه مرزنشینان توسط یک شرکت تعاونی متخلف پرونده‌ای در شعبه ویژه رسیدگی iبه تخلفات قاچاق کالا و ارز استان خراسان شمالی تشکیل شد که پس ازانجام تحقیقات لازم، شعبه یادشده تخلف انتسابی را محرز دانست و این شرکت را iبه پرداخت ۳۹۲ میلیون ریال جزای نقدی و ضبط کالا iبه نفع دولت محکوم نمود.

همچنین iبه منظور شناسایی اتومبیل‌های غیر فعال حاوی کارت هوشمند سوخت در استان سمنان، گشت مشترکی با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، فرمانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در سطح این استان برگزار شد.

در این بازدیدها از واحدها و موسسات کرایه اتومبیل در سطح شهرستان سمنان بازدید iبه عمل آمد و ۳ مورد تخلف کشف و جهت رسیدگی بیشتر iبه شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.