از محیط پیرامونم الهام گرفتم

علیرضا داوود نژاد در نشست پرسش و پاسخ فیلمش عنوان کرد:

نشست پرسش و پاسخ فیلم ˝کلاس هنرپیشگی˝ به کارگردانی علیرضا داوود نژاد با حضور عوامل این فیلم و اهالی رسانه در سالن کنفرانس سعدی مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، در ابتدای این نشست علیرضا داوود نژاد از شکل گیری ساخته شدن فیلم تازه اش گفت : از مدت ها قبل که فیلمسازی را آغاز کردم همیشه دلم می خواست فیلمی بسازم که برشی از محیط پیرامون خودم را در برگیرد و ارتباط زنده ای بین سینما . محیط پیرامون من برقرار شود. در فیلم کلاس هنرپیشگی یک قدم به زندگی نزدیک تر شدم و از زمان حال عبور کردم.
داوود نژاد اضافه کرد: این فیلم برای فیلمبردار و صدابردر کار سختی بود آنها فضایی نا آشنا را تجربه می کردند. این همه درگیری و کشمکش در یک فیلمنامه کار را برای این عزیزان دشوار می کرد.

کیومرث پوراحمد که در فیلم “کلاس هنرپیشگی” در مقام تدوینگر ظاهر شده است گفت : من جز بزرگ سینمای ایران نیستم و شاگرد علیرضا داوود نژاد هستم و د راین فیلم کار بزرگی نکردم و در کنار علیرضا تدوین این فیلم را انجام دادم.
بعد از صحبت های کارگردان ، محمدرضا شهیدی فرد به حضور فیلمبردار جوان و تازه کار فیلم اشاره کرد و گفت: عباس رحیمی از جوانترین فیلمبرداران سینمای ایران است.

در ادامه نشست عباس رحیمی اضافه کرد: من تمام تلاشم را کردم که در کنار علیرضا داوود نژاد هواسته اش را برآورده کنم و امیدوارم که او از نتیجه کار راضی باشد.
محمد رضا داوود نژاد بازیگر و برادر کارگردان گفت : زمانی که با علیرضا کار می کنید جایی برای نگرانی نیست هر مشکلی هم وجو داشته باشد با حضور او حل خواهد شد.

حاشیه های نشست فیلم ” کلاس هنرپیشگی” :
احترام السادات حبیبیان و کبری حسن زاده از حاضرین این نشست بودند.پ
محمد رضا داوود نژاد با دوربینی که در اختیار داشت از عکاسان مراسم عکس می گرفن که این از نکته های قابل توجه این نشست بود.

 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.