از مسکن مهر ویلایی تا مترو شهر تازه هشتگرد …

۲۳م آذر ،

مدیر عامل شهر تازه هشتگرد با اعلام شرایط ساخت مسکن مهر ویلایی خود مالکی گفت : این مسکن‌ها دارای سند و قابل خرید و فروش است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، احمد غلامی امروز در سومین نمایشگاه راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت : ۵ هزار واحد مسکونی سهمیه برای مسکن مهر ویلایی در شهر تازه هشتگرد وجود دارد که تاکنون ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی آغاز  شده است.
وی ادامه داد: مردم شهر تهران هم می‌توانند مسکن مهر ویلایی را در هشتگرد خریداری کنند.
این واحدها به مساحت ۱۰۰متر و در سه طبقه با بالکن ۲۰ تا ۳۰ متری ساخته می‌شود و هزینه نهایی آن ۶۰ میلیون تومان است که ۲۵ میلیون تومان آن به صورت وام خواهد بود. 
غلامی اظهار داشت : از ۵۰ هزار مسکن مهر در برنامه ساخت تاکنون حدود ۵ هزار واحد مسکونی واگذار شده و ۱۰ هزار واحد مسکونی مهر آماده واگذاری است.
وی  گفت: سفت کاری ۲۷ هزار واحد مسکونی به پایان رسیده است . با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان تا  پایان سال واگذار می گردد.
غلامی در باره افزایش قیمت مسکن مهر هم اظهار داشت : حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی در این شهر در مرحله نازک کاری قرار دارد و هرمتر مربع ۵ هزار تومان افزایش قیمت خواهد داشت.
مدیر عامل شهر تازه هشتگرد با بیان اینکه خدمات زیربنایی ۱۰ هزار واحد تامین شده است، گفت: در شهر تازه هشتگرد مشکل بسیاری در زمینه خدمات زیربنایی نداریم.
وی در باره مترو هشتگرد گفت: مترو هشتگرد در شش ماه ابتدای سال آینده به بهره برداری می‌رسد. 
مدیر عامل شهر تازه هشتگرد افزود : مترو هشتگرد قرار بود از آزادراه کرج – قزوین عبور کند، اما زمان آغاز عملیات اجرایی وجب به وجب این زمین معارض داشت و فقط کمتر از هزار متر در شهر تازه هشتگرد بدون معارض بود.
غلامی با اشاره به اینکه با کمک وزیر راه مشکل بیش از ۹۰ درصد معارضان مترو هشتگرد حل شده است، گفت: زیرسازی مترو ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار روسازی هم تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود.
امروز سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز شد و تا روز یکشنبه ۲۶ آذر ادامه دارد. 
نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته با هدف ارایه آخرین دستاوردها و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه حمل‌ونقل و مسکن برگزار ‌شده است.
این نمایشگاه محلی برای تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و دولت و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کنار ظرفیت‌های بخش خصوصی است که در آن فضایی مناسب برای آگاهی از آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای داخلی‌ و اطلاع از تازهترین فناوری‌ها و خدمات روز در سطح بین‌المللی را فراهم شده است.
سومین نمایشگاه بزرگ راه وشهرسازی و صنایع وابسته که به مناسبت هفته حمل و نقل برگزار می‌شود ، شامل نشست های تخصصی و مطبوعاتی ، برگزاری کارگاه های آموزشی و دیگر برنامه های جنبی نیز خواهد بود.
بیان عملکردها، دستاوردها، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و ارائه فناوری و دستاوردهای نوین از محورهای اصلی سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی و صنایع وابسته است.
بازدید از سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی از ساعت ۹ تا ۱۷ برای عموم آزاد است.

 


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد علی کلانکی:

    چگونه میتوانم درخواست مسکن مهر ویلایی را به نمایم بازنشسته نیروهای مسلح ومستاجر در هشتگرد هستم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.