از همین امروز برای اینچئون شروع کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – سرانجام اتفاق مبارک برای ورزش کشور افتاد. انتخابات کمیته ملی المپیک انجام شد و اعضای جدید هیات رئیسه انتخاب شدند. جمعی که این بار ورزشی تر از همه ادوار گذشته انتخاب شده اند.

سهراب آزاد*: انتخاب کیومرث هاشمی با سال ها سابقه مدیریت در ورزش کشور از رده مدیر کلی با تجربه موفق در استان ها تا معاونت ورزش قهرمانی ، قائم مقامی وزارت آموزش و پرورش تا حضور مدیری قدیمی چون شاهرخ شهنازی که همچون بهرام افشارزاده ، تجربه ای گران در ارتباطات بین المللی دارد.

از سوی دیگر انتخاب چهره ای بین المللی چون علی دبیر که با پشتوانه مدال طلای المپیک و مدیریت اجرایی در کلانشهری چون شهر تهران قدم به این رقابت گذاشته است در کنار دیگر چهره های راه یافته به هیات اجرایی نوید آرامش می دهد. آنچه گم شده ورزش است. ورزشی که اگرچه دیرتر از حد معمول اما با درایت وزیر ورزشی ورزش در ریل افتاده است. ورزشی که آماده آوردگاهی بزرگ است. آوردگاه بازی های آسیایی اینچئون . بازی هایی که درست یا غلط برایش وعده سومی از سوی مدیران عالی اجرایی پیشین کشور داده شده است.

نتایج درخشان بازی های آسیایی گوانگژو و کسب رتبه غرورانگیز چهارمی بازی ها و بعد از آن موفقیت المپیک این انتظار را از ورزش کشورمان بالا برده است اما اتفاقات تلخ دو سال گذشته. این بداخلاقی ها ، نا به سامانی ها و دعوا دست به دست هم دادند تا خیلی از قهرمانان انگیزه لازم را نداشته باشند. بی پولی هم مزید بر علت بود تا در تعدادی از رشته ها روند حرکتی ورزش کشور کند شود. همه این اتفاقات و چالش ها اما نباید منتج به این شود که نتایج دور از حد انتظاری برای کشور عزیزمان در بازی های المپیک آسیایی رقم بخورد تا بسیاری از بدخواهان از آن سوء استفاده کنند. حالا که ورزش به سامان رسیده ، زمان آن است تا دست در دست هم ، همه اهالی ورزش گام به سوی موفقیت بر دارند. زمان کم است و مشکلات بسیار اما همدلی می تواند دوباره ما را به سوی موفقیت پیش ببرد. پس باید همه با هم تلاش کنیم به سوی موفقیت. از وزارت محترم ورزش تا برگزیدگان جدید کمیته ملی المپیک که باید از همین روز نخست شروع فعالیت جدیدشان ، افق شان موفقیت ورزش ایران در المپیک آسیایی اینچئون باشد.

*رئیس انجمن سپک تاکرا

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.