از واکنش سردار دهقان درباره بازدید از پارچین و تجاوز پهپادهای جاسوسی به کشور تا تحویل سلاح “شاهر” به نزاجا

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

، مهم‌ترین اخبار این حوزه در هفته گذشته به شرح ذیل است:

اندیشکده آمریکایی:  ارتش آمریکا در جنگ نامتقارن با ایران با چالش‌های جدی مواجه خواهد شد
یک اندیشکده آمریکایی با بررسی توانمندی‌های نامتقارن نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پنتاگون هشدار داد که ارتش این کشور در مقابل جنگ نامتقارن ایران با چالش و خسارات جدی روبرو خواهد شد.

سردار دهقان در نشست خبری: اطلاعی از دانشمندان دفاعی به آژانس نمی‌دهیم/ بازدید از پارچین موضوعیت ندارد

وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که درباره دسترسی به اطلاعات دانشمندان دفاعی ما آیا قبول می‌کنید این اطلاعات به آژانس داده شود، گفت: بحث اطلاعات دانشمندان قبلا هم مطرح نبوده و به هیچ وجه پذیرفته نیست و آن را در اختیار دیگران قرار نخواهیم داد.

با صدور پیامی؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری روز پزشک را تبریک گفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک، در پیامی این روز را به جامعه پزشکی کشور بویژه پزشکان خدوم و تلاشگر نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه: فتنه‌گری‌ها و تهدیدهای دشمنان تازگی ندارد / تلاش‌های دولت را باید ارج نهاد
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: مردم ما در طول انقلاب اسلامی همواره شاهد توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان بوده‌اند و این فشارها و تهدیدها تازگی ندارد.

فرمانده حفاظت سپاه عنوان کرد: تامین امنیت پروازها در سایه مجاهدت‌های خاموش

سردار گرجی زاده گفت:بخش عمده‌ای از تدابیر اتخاذ شده در راستای مقابله با اقدامات خرابکارانه و تامین امنیت پرواز در سایه مجاهدتهای خاموش و نامحسوس صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام و المسلیمن آل‌هاشم: جامعه پزشکان با تقدیم خون خود در دوران دفاع مقدس به ردای سفید طبابت رنگی تازه بخشید
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: جامعه پزشکی کشور با حضور پررنگ و موثر خود در تمام صحنه های دوران دفاع مقدس، با تقدیم خون خود، به ردای سفید طبابت رنگی تازه بخشید.

امیر پوردستان: هیچ تهدیدی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد
فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران گفت: امروز احساس می‌کنیم با توجه به ظرفیت و قابلیتی که در ارتش و نیروهای مسلح وجود دارد، هیچ تهدیدی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد و اگر این اتفاق بیفتد، ما تهدیدکننده را پشیمان خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ظرفیت‌های علمی و نظامی ارتش هر نوع تهدیدی را خنثی خواهد کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز ظرفیت‌هایی که از نظر علمی و نظامی در شما وجود دارد که، هر نوع تهدیدی را از سوی دشمن خنثی خواهد کرد.

تبریک فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت روز پزشک
در دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با روسای بیمارستان های نیروی زمینی ارتش ، امیر سرتیپ پوردستان روز پزشک را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.

دریادار فدوی: صلابت نیروی دریایی سپاه جرات تفکر سلطه‌جویانه را از دشمن گرفته است
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اقدامات موثر و پشتوانه مند به همراه استراتژی دفاع نامتقارن و مداوم تاکتیک ها موجب استیصال دشمن شده است.

با پیام رهبر معظم انقلاب؛ کنگره ۱۰ هزار شهید اصناف و بازار دوشنبه برگزار شد
مسئول سازمان بسیج اصناف گفت: پس از دیدار با مقام معظم رهبری، اعضای ستاد کنگره ۱۰هزار شهید اصناف و بازار با روحیه‌ای مضاعف وارد میدان شدند و ما تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره به کار گرفته‌ایم.

امیر سرتیپ عزتی: جزئیات هواپیمای جت آموزشی بومی/ اقتدار نظامی پشتوانه سیاسیون و دولت در عرصه بین‌المللی است
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به اینکه اقتدار دفاعی امروز کشور محصول سال‌ها تلاش بی‌وقفه به خصوص بعد از جنگ تحمیلی است گفت: هواپیمای جت آموزشی که تا پایان امسال رونمایی می‌شود کاملا بومی بوده و پیش از این از هواپیماهای F5 دو کابینه که نسل سوم هواپیماها بود برای آموزش استفاده می‌شد.

با حضور معاونان هماهنگ کننده وزارت دفاع و نهاجا؛ مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم حاج سید عبدالمطلب یاسینی برگزار شد
مراسم هفتمین روز درگذشت پدر شهید سرلشگر خلبان سید علیرضا یاسینی، بسیجی شهید رضا یاسینی با حضور مقامات کشوری و لشکری در مسجد آل محمد(ص) تهران پارس برگزار شد.

با حضور رئیس‌جمهور؛ ۲ موشک جدید کروز دریایی و پهپادهای جدید ایران رونمایی شدند
با حضور رییس‌ جمهور در محل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، ۴ محصول جدید متخصصین دفاعی کشورمان در حوزه‌های موشکی، هوایی و نقشه‌برداری رونمایی شد.

سردار جزایری: ادامه جنگ غزه، نابودی اشغالگران را سرعت می‌بخشد
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: ادامه جنگ غزه، سبب تسریع تسلیح‌کرانه باختری و نابودی اشغالگران می‌شود.

سردار سلامی از نمایشگاه نوآوری‌ها و ابداعات هوافضای سپاه بازدید کرد
جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در فرماندهی مهمات نیروی هوا فضای سپاه از نمایشگاه نوآوری‌ها، ابداعات و تکمیل و بومی سازی برخی پروژه‌های این نیرو بازدید کرد.

سردار دهقان: موشک‌های کروز به برد ۳۰۰ کیلومتر رسیده‌اند/ گام ایران برای ساخت زیردریایی‌های ۵۰۰ تنی
وزیر دفاع گفت: امروز موشک‌های کروز ما به برد ۳۰۰ کیلومتر دست یافته‌اند تا بتوانیم در تمامی حوزه‌ها درصحنه دریایی توانمند باشیم.

پهلوگیری ناوگروه سی و یکم نیروی دریایی ارتش در بندر جیبوتی
ناوگروه سی و یکم نیروی دریایی ارتش صبح امروز (یکشنبه) در بندر جیبوتی پهلو گرفت.

روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: سرنگونی پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی پیش از ورود به حریم منطقه هسته‌ای نطنز

روابط عمومی‌کل سپاه از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی توسط پدافند نیروی هوا فضای سپاه خبر داد.

ویژگی‌ موشک‌های “قدیر” و “نصر بصیر”، پهپادهای “کرار۴” و “مهاجر۴”

با رونمایی از دو موشک کروز جدید، خانواده کروزهای دریایی و بومی ایران، “۸ عضوی” شد؛ قبلاً موشک‌های قادر، نور، نصر۱، ظفر، کوثر و یاعلی رونمایی شده بود.

سردار شریف: برخی قطعات هواپیمای ساقط شده اسرائیلی توسط سپاه سالم است/ در حال تحلیل اطلاعات آن هستیم
مسئول روابط عمومی کل سپاه از سالم بودن برخی قطعات هواپیمای بدون سرنشین ساقط شده اسرائیلی خبر داد و گفت: در حال تحلیل اطلاعات این هواپیما هستیم.

سردار دهقان در گفتگوی ویژه خبری: اجازه بازدید از پارچین را نمی‌دهیم /هر پهپاد متجاوزی را سرنگون می‎‌کنیم
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران در موضع خود بسیار مستحکم است و هیچ ابایی از این ندارد که اگر کسی تجاوز کرد آن تجاوز را با استحکام تمام پاسخ دهد و برای اثبات این ادعا نیز عمل می کند.

سردار حاجی‌زاده: پهپاد منهدم شده اسرائیلی از نوع پیشرفته “هرمس” است/ تسلیح کرانه باختری را سرعت می‌بخشیم
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به تجاوز پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی تاکید کرد:حق هر گونه پاسخی را برای خود محفوظ می‌دانیم.

مسابقات کشتی نیروی زمینی به مناسبت بزرگداشت سرلشگر بابایی
مسابقات کشتی تمرکزی نیروز زمینی به مناسبت سالروز شهادت امیر سرلشگر خلبان عباس بابایی در دو رشته آزاد و فرنگی بر پا گردید.

بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت هفته دولت؛ مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی رسالت بزرگ فراروی دولت
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است: مقابله با جنگ نرم و تهاجم همه‌جانبه فرهنگی دشمن، رسالت مقدس و بزرگی است که فراروی دولت محترم است.

امیر سیاری: نیروی دریایی ارتش توان ساخت تجهیزات موردنیاز را دارد
فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در جمع دانشجویان سال تهیه دانشگاه‌های افسری ارتش در مرکز آموزش جوادالائمه نیروی زمینی بابیان اینکه نیروهای مسلح ما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا خودکفا شده‌اند گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش امروز در نقطه ای قرار دارد که توان ساخت همه تجهیزات موردنیاز خود را دارد.

سردار دهقان: شهیدان رجایی و باهنر، اسوه های مدیریت و کار جهادی هستند/ انجام مأموریت‌های وزارت دفاع با برنامه‌ریزی‌های دقیق محقق می‌شود
وزیر دفاع با گرامیداشت هفته دولت از شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان اسوه‌های مدیریت و کار جهادی یاد کرد که در دوران کوتاه خدمت و شرایط سخت حاکم بر آن روزها، خدمات ماندگاری را از خود به یادگار گذاشتند.


سرهنگ آزوغ خبر داد: برگزاری رزمایش وحدت اقوام و عشایر در اواخر شهریور ماه ۹۳
رییس سازمان بسیج عشایری کشور از برگزاری رزمایش وحدت اقوام و عشایر در اواخر شهریور ماه ۹۳ خبر داد.

با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش؛ توپ ۱۵۵ میلی‌متری هویزه” و “سلاح تک تیرانداز شاهر” به نیروی زمینی ارتش تحویل داده شد
۴ دستاورد نوآورانه سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا تحویل معاونت عملیات و یگان‌‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش شد.

بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع
گروهی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه جلوه خود باوری و مدیریت جهادی از آخرین دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه‌های موشکی، هوایی، هوافضا، دریایی، جنگ افزار، مهمات، الکترونیک، اپتیک، علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بازدید و با این دستاورد‌ها آشنا شدند.

در نشست مشترک مسئولان نیروی دریایی ارتش و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مطرح شد؛ تبدیل ناوهای نیروی دریایی به خانه متحرک فرهنگی در آب‌های آزاد

نشست مشترک مسئولان نیروی دریایی ارتش و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به میزبانی این سازمان برگزار شد.

سردار نقدی در پی پیروزی بزرگ مردم غزه: ارتش اسرائیل در جبهه جنگی به مساحت نصف نظرآباد استان البرز ناکام ماند
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ارتش اسرائیل چهارمین ارتش مجهز دنیاست؛ اما چهل روز است در غزه‌ای که مساحت آن نصف شهرستان نظرآباد است، در برابر مقاومت مردم غزه ناکام مانده است.

نامه سردار نقدی به رهبر معظم انقلاب در پی پیروزی مقاومت غزه؛ بسیجیان آماده‌اند مقاومت عزت‌مندانه غزه را تا پیروزی نهایی ادامه دهند
رییس سازمان بسیج مستضعفین در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: بسیجیان جان بر کف صف به صف آماده و گوش به فرمان ولی خود مصمم اند مقاومت عزت‌مندانه را تا پیروزی نهایی ادامه دهند.

سردار جزایری اعلام کرد: برنامه ویژه نیروهای مسلح در دهه کرامت
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دهه کرامت با برگزاری مراسم و برنامه‌های فرهنگی مذهبی به‌صورت ویژه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ششم تا شانزدهم شهریور گرامی داشته می‌شود.

پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت درگذشت پدر شهیدان یاسینی
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت حاج عبدالمطلب یاسینی پدر شهیدان امیر سرلشکر خلبان شهید سیدعلیرضا یاسینی و رزمنده بسیجی رضا یاسینی را تسلیت گفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.