از ویژه برنامه راویان نور تا برپایی تورهای گردشگری در قلب پایتخت

اردیبهشت ۱۴۰۳

شهردار منطقه ۶ از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای اوقات فراغت شهروندان در ایام تابستان خبرداد.

سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به منظور ایجاد روحیه نشاط، پویایی و سرزندگی و نیز با هدف ترویج فرهنگ شهروندی شهرداری منطقه ویژه برنامه های متنوعی را در این راستا تدارک دیده است.
وی در ادامه تصریح کرد: از جمله این برنامه ها می توان به برنامه راویان نور که شامل دوره های روایت قصص قرآن کریم و ویژه برنامه گل گفت: برپایی تورهای گردشگری در تهران نظیر بازدید از برج میلاد، باغ پرندگان و باغ موزه دفاع مقدس اشاره کرد.
سلیمانی در ادامه اظهار داشت: همچنین برگزاری دوره های حکیم شفا و قانون از دیگر برنامه های ویژه ای است که در این دوره ها ثبت نام کنندگان با طب سنتی و گیاهان دارویی و چگونگی پیشگیری از بیماری ها و نیز امداد و کمک های اولیه آشنا می شوند.
وی با اشاره به برگزاری کلاس های مهارت آموزی رفتارهای پرخطر کودکان بیان داشت: در برنامه مادرانه به دوره های مشاوره از جمله آموزش تأثیر روابط کودک و والدین، تأثیر بازی های کودکانه و خلاقیت در کودکان پرداخته می گردد.
شهردار منطقه ۶ در ادامه بیان کرد: همچنین در برنامه علم و زندگی، کارگاه اموزشی نگهداری گل های آپارتمانی، حقوق شهروندی، جداسازی، پسماند و سایر حوزه های خدمات شهری برپا و نیز در ویژه برنامه اسرار کائنات علاقه مندان به ستاره شناسی در همه محلات با دوره های آموزشی و رصد آسمان آشنا می شوند.
سلیمانی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی علمی، فرهنگی و هنری شامل کامپیوتر، زبان، قرآن، قالیبافی، گلیم بافی، سفالگری، تئاتر، موسیقی، طراحی، گرافیک، شعر و داستان و خوشنویسی نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای شهروندان است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.