از پیشرفت نوجوانان شگفت زده شدم

۲۷ آبان ،

قهرمان رقابت های دسته برتر جوانان دختر گفت: فکر می کنم تنها نفری که از جوانان در دسته برتر ماند من بودم و بقیه از نوجوانان می باشند.

زهرا علوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پینگ پنگ بازان رده سنی نوجوانان که در رقابت های دسته برتر شرکت کرده بودند بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و می توانم بگویم پیشرفتشان بسیار بسیار بود و معلوم بود تمرینات بسیاری را پشت سر گذاشته اند.

وی درباره مسابقات رده بندی دسته برتر جوانان که (۲۲ تا ۲۵ آبان) در اصفهان برگزار شد توضیح داد: این مسابقات سطح بالایی داشت و نسبت به سال پیش بچه ها بسیار پیشرفت کرده بودند و به مراتب کار سخت تر بود اما من برای کسب عنوان قهرمانی برنامه داشتم و خوشحال هستم که موفق شدم در ۱۵ بازی که در این رقابت ها انجام دادم بدون باخت اول شوم.

علوی در پاسخ به اینکه چقدر تمرین داشته است بیان کرد: من به همراه پدرم (منصور علوی) روزانه ۳ یا ۴ ساعت به صورت فشرده تمرین می کنم، پس از این رقابت ها مسابقات انتخابی تیم ملی هم هست اما از وقت آن اطلاعی ندارم.

وی درباره اینکه وضعیت قرارداد امسالش با لیگ بانوان چگونه است خاطرنشان کرد: تاکنون پیشنهادی نداشته ام و نمی دانم لیگ امسال چه خواهد شد.

شایان ذکر است، در رقابت های تنیس روی میز رده بندی دسته برتر جوانان دختر، زهرا علوی با ۳۰ امتیاز و بدون باخت اول شد.

مهشید اشتری قهرمان رده سنی نونهالان تنیس روی میز با درخشش در مسابقات جوانان با کسب ۲۷ امتیاز و با سه باخت دوم شد و صبا صفری با ۲۷ امتیاز سه باخت در رده سوم ایستاد.

غزاله ملا طلب، فاطمه جمالی فر، نوشین میرعلایی، ملیکا آخوندی، مینا پورموسی، مریم معظمی و فاطمه زهرا مختار رضایی نیز به ترتیب عنوانهای چهارم تا دهم را کسب کردند که این ۱۰ نفر در دسته برتر جوانان باقی ماندند.

همچنین فروزان فرزین نژاد فاطمه بهجت بیات، بهاره بابادیوند، هستی خواست خدایی و ندا جمشیدی نیز نفرات یازدهم تا شانزدهم بودند که از مسابقات حذف شدند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.