از پیشنهاد کلن تا روزهای بد در استقلال / پشت‌پای مهرداد اولادی به بخت خودش

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مهرداد اولادی در استقلال روزهای ناموفقی را سپری می‌کند.

به گزارش ممتاز؛این بازیکن از زمان ورود به این تیم تنها یک گل آن هم مقابل کاسپین در جام‌حذفی زده است. اولادی خرید خوبی برای امیر قلعه‌نویی نبوده و نتوانسته مشکل گلزنی استقلال را حل کند. مهرداد اولادی بازیکن باکیفیتی بود که خیلی از بازیکنان معروف ایران از جمله مهدی مهدوی‌کیا از نوع بازی‌‌اش تعریف می‌کردند.
این بازیکن قبل از جام ملت‌های قطر از آلمان پیشنهاد داشت و فقط باید قراردادش را امضا می‌کرد. محمودرضا فاضلی؛ مدیربرنامه‌های مهدوی‌کیا تعریف می‌کند که کلنی‌ها به‌شدت خواهان جذب او بودند ولی این بازیکن تصمیم گرفت در ایران بماند و به بازیگری ادامه بدهد. اولادی سرانجام به پرسپولیس رفت و البته یک فصل کاملاً ناموفق را در کنار این تیم سپری کرد. او توانست سال بعد با انتقال به ملوان دوباره نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد و به اوج بازگردد اما بازگشت دوباره به تهران زندگی فوتبالی او را خراب کرد.
اولادی در نفت تهران موفق نبود و در استقلال تهران هم حالا چهره‌ای ناکام داشته است. به نظر می‌رسد مهرداد ترجیح می‌دهد در تهران بیشتر از کیفیت بازی‌‌اش، به ظاهرش برسد. انگار نه انگار او همان بازیکنی است که از آلمان پیشنهاد داشت و با یک اشتباه به بخت خود پشت‌پا زد.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.