از پیکان سبز ۵۷ تا جولیتا سفید

گفت و گو با اولین خریداران آلفارومئو

از پیکان سبز ۵۷ تا جولیتا سفید

برند عالی، کیفیت غیرقابل توصیف، مصرف خیلی کم و رانندگی لذت بخش چهار دلیلی است که جلال قنبری اولین خریدار جولیتای آلفارومئو برای داشتن این خودرو اذعان می کند.

به گزارش خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» پس از کش و قوس های فراوان روند شماره گذاری اولین خودرو آلفارومئو در ایران توسط شرکت آلفاموتور نماینده رسمی این شرکت در ایران به پایان رسید و اولین خودروها  تحویل جلال  قنبری و سهراب معینی خریداران  خوش شانس این برند در ایران شد.

 

قنبری متولد ۱۳۶۱ از تهران و کارمند یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی است از انتخاب خود بسیار راضی است و در این رابطه می گوید بسیار خوشحالم که اولین  سری خودرو شماره گذاری شده آلفارومئو در ایران به من تعلق گرفت و گمان می کنم سرمایه گذاری خوبی برای استفاده شخصی من باشد.

قنبری در ادامه به خودروهای قبلی خود اشاره کرد و افزود: اولین خودرویی که خریدم پیکان سبز مدل ۵۷ بود بعد ازآن پیکان ۵۸ سفید و بعد از آن ازرا ، هیوندایی کوپه،مزدا نیو هاچ بک خودرهایی بود که به دلیل تنوع طلبی که در داشتن خودرو دارم خریداری کردم.

سهرای معینی نیز خریدار اولین سری  آلفارومئو جولیتا در ایران است .

معینی متولد ۱۳۷۱ و مدیر فروش یکی از شرکت های تجاری واردکننده کالا در ایران است .معینی صاحب اولین خودرو شخصی خود شده و تک بودن این خودرو در بازار ایران را دلیل اصلی خرید جولیتا می داند .معینی زیبایی منحصر به فرد جولیتا در بدنه و داخل خودرو ، مصرف بسیار ایده آل و قیمت باورنکردنی آلفارومئو جولیتا در قیاس با رقبا را دلایل دیگر خرید اولین خودرو شخصی زندگی خود اعلام کرد. معینی صاحب اولین جولیتا سرمه ای در ایران شد شاید او را در خیابان ببینید.

چهارشنبه ۷ تیر   ۲۱:۳۸


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.