از کتاب دیپلماسی صلح عادلانه در سیره پیامبر اعظم(ص) رونمایی می‌شود

۱۶اردیبهشت،

همزمان با برگزاری اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم(ص)؛

همزمان با برگزاری اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم(ص) در روز ۱۸ اردیبهشت ماه، از کتاب دیپلماسی صلح عادلانه در سیره پیامبر اعظم(ص) نوشته مدیر موسسه اندیشه اسلامی تورنتو کانادا رونمایی می‌شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجیممتازنیوز، این کتاب در سال ۲۰۱۱ توسط انتشار یافتنات دانشگاه کمبریج با عنوان «نمودهای قدرت در سیره پیامبر اکرم(ص)» به چاپ رسیده و در بسیاری از نقاط مهم فرهنگی جهان توزیع شده است.

ترجمه این کتاب را اکبر بتوئی بر عهده داشته و کتاب در هفت فصل به رشته تحریر در آمده است.

مهاجرت مسلمانان به حبشه؛ اولین سفیران و کارگزاران دیپلماسی پیامبر اکرم(ص)، پیمان‌های عقبه: اهمیت و نمودهای دیپلماسی و قدرت نرم نبوی، پیمان مدینه؛ تعیین چارچوب‌های حقوقی و سیاسی حکومت اسلامی، پیمان با قبایل خارج از مدینه؛ توسعه قلمرو دولت اسلامی، پیمان حدیبیه؛ فتح المبین، نامه حکام، سلاطین و فرمانداران خارج از جزیره العرب، حجه الوداع پیامبر(ص) و خطبه وداع در عرفات، سر فصل عناوین این کتاب است.

«دیپلماسی صلح عادلانه در سیره پیامبر اعظم(ص)» در ۳۷۵ صفحه با قیمت ۲۵ هزار ریال توسط مجمع جهانی صلح اسلامی انتشار یافته است.

اجلاس بین‌المللی دیپلماسی و قدرت نرم در سیره پیامبر اعظم(ص) با حضور ۶۰۰ میهمان داخلی و خارجی روز چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.