از VPN اشخاص حقیقی چه خبر؟

فروردین ۱۴۰۳

علیرغم اعلام شرکت زیر ساخت برای ارائه VPN به اشخاص حقیقی شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد در صورت آمادگی این شرکت به اشخاص حقیقی VPN می‌دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ برای ارائه VPN قانونی به کاربران حقیقی منتظر دریافت طرح عملیاتی شرکت ارتباطات زیر‌ساخت بوده و باید شرکت ارتباطات زیر‌ساخت اعلام کند که به چه نحو امکان ارائه این خدمات وجود خواهد داشت.
اخوان بها بادی دبیر شورای‌عالی فضای مجازی گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت با همکاری برخی دستگاه‌های حاکمیتی مشغول تدوین طرح واگذاری خدمات VPN قانونی به کاربران حقیقی است.
وی با تاکید بر اینکه برای ارائه VPN قانونی به کاربران حقیقی منتظر دریافت طرح عملیاتی شرکت ارتباطات زیر‌ساخت هستیم اظهار داشت: باید شرکت ارتباطات زیر‌ساخت به ما اعلام کند که به چه نحو امکان ارائه این خدمت وجود خواهد داشت.
دبیر شورایعالی فضای مجازی اظهار داشت: کاربرانی که در حوزه تجارت الکترونیک مشغول به فعالیت می باشند و نمی‌توان مانع فعالیت انها شد یکی از مشمولان دریافت این سرویس محسوب می‌شوند و بخشی از جامعه علمی کشور برای دسترسی به منابع علمی نیازمند دریافت خدمات  VPN می باشند.
وی افزود: با تاکید بر اینکه اشخاص متقاضی خدمات قانونی VPN دارای گستردگی زیادی می باشند ادامه داد: شرکت ارتباطات زیر‌ساخت با همکاری برخی دستگاه‌های حاکمیتی مشغول تدوین این طرح است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.