اساتید و طلاب حوزه توجه عملی سران قوا به رهنمودهای مقام معظم رهبری راخواستار شدند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

طلاب و اساتید حوزه علمیه قم با امضای طوماری خواستار توجه جدی و عملی مسئولین به ویژه سران قوا نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و پرهیز از هرگونه تنش و اختلاف شدند.


به گزارش تفسیری سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز خبر حوزه،  طلاب و اساتید حوزه علمیه قم با امضای طوماری خواستار توجه جدی و عملی مسئولین به ویژه سران قوا نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و پرهیز از هرگونه تنش و اختلاف شدند.

طلاب حوزه علمیه قم در این طوماری با حمایت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، خطاب به سران قوا اعلام نمودند: درخواست همه دلسوزان حوزوی اعم از مراجع عظام تقلید، علما، روحانیون، اساتید و طلاب از مسئولان قوا این است که ندای رهبر معظم انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را لبیک گفته و با وحدت و تعامل مثبت و پرهیز از هرگونه تنش و اختلاف، راه را برای گذر از این شرایط هموار ساخته و دشمنان کینه ‌توز را از رسیدن به اهداف شوم خود همچون قبل ناکام گذراند.

متن این طومار که در حاشیه گردهمایی بزرگ مبلغان در مدرسه فیضیه توسط جمع کثیری از روحانیون، اساتید طلاب حوزه علمیه قم به امضاء رسید، به این شرح است:

بسمه تعالی

روسای محترم قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با توجه به این که در این روزها توطئه دشمنان خارجی و خیانت بعضی از اخلال‌گران داخلی به ویژه در عرصه اقتصادی مشکلاتی را برای ملت شریف ایران به وجود آورده‌اند، لازم است مسئولان کشور و همه تصمیم‌سازان در عرصه اقتصادی با تدبیر و برنامه‌ریزی کشور را در این مقطع وقتی به سلامت عبور دهند.

به اذعان بسیاری از کارشناسان اقتصادی بهترین راهبر برای گذر از این شرایط عملیاتی نمودن تبیر داهیانه مقام معظم رهبری یعنی “اقتصاد مقاومتی” است. بی‌شک موفقیت نظام در اجرای این سیاست در گرو وحدت و همدلی همگان به ویژه مسئولان کشور است از این رو هرگونه اختلاف‌افکنی و بر هم زدن آرامش کشور مخصوصا از ناحیه مسئولان حرکتی در جهت خواست دشمنان و به تعبیر مقام معظم رهبری خیانت به کشور است.

درخواست همه دلسوزان حوزوی اعم از مراجع عظام تقلید علما روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه از مسئولان قوا این است که ندای رهبر معظم انقلاب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را لبیک گفته و با وحدت و تعامل مثبت و پرهیز از هرگونه تنش و اختلاف راه را برای گذر از این شرایط هموار ساخته و دشمنان کینه‌توز را از رسیدن به اهداف شوم خود همچون قبل ناکام گذراند.

والسلام علی من اتبع الهدی
اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه قم

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.