اسارت دختر جوان در طویله برادر خواستگارش!+عکس

۲۲خردادماه،

دختر جوان که از سوی خواستگارش ربوده شده بود و در طویله نگهداری می‌شد، در کمتر از ۵ ساعت آزاد شد.

دختر جوان که از سوی خواستگارش ربوده شده بود و در طویله نگهداری می‌شد، در کمتر از ۵ ساعت آزاد شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، روز ۱۹ خردادماه سال جاری خانواده‌ای نگران به کلانتری مرکزی شهر خواف در خراسان رضوی رفتند و از ماجرای ناپدید شدن دختر جوانشان خبر دادند. بسیار زود تیمی از پلیس آگاهی خراسان رضوی برای افشای راز گم شدن دختر ۳۱ ساله وارد عمل شدند.

در گام اول کارآگاهان پی بردند که دختر جوان هیچ اختلافی با خانواده‌اش نداشته و روز اتفاق برای خرید از خانه خارج شده و دیگر باز نگشته است. در این مرحله کارآگاهان که با سرنوشت مرموز دختر جوان روبه‌رو بودند، خانواده‌اش را تحت بازجویی قرار دادند که مشخص شد چندی پیش پسر جوانی به نام «محمد» ۳۱ ساله به خواستگاری دختر خانواده‌شان رفته و در برابر اصرارهای «محمد» برای ازدواج با سکینه خانواده‌اش جواب رد داده‌اند.با به دست آمدن این سرنخ بسیار زود کارآگاهان، جوان خواستگار را تحت بازجویی قرار دادند.

درحالی که «محمد» زن و ۴ بچه دارد خود را بی‌گناه می‌دانست اما زمانی که در بازجویی‌ها آغاز به تناقض‌گویی کرد به ناچار لب به اعتراف گشود.مرد خواستگار در ادعاهایش گفت: چون علاقه بسیاری به او دارم به خواستگاری‌اش رفتم و زمانی که جواب رد شنیدم تصمیم به گروکشی گرفتم و با همدستی دوستم ناصر، سکینه را که برای خرید از خانه خارج شده بود دزدیده و به شهر نشتیفان بردیم.

با این اعترافات، کارآگاهان بسیار زود و در کمتر از ۵ ساعت توانستند سکینه را که در طویله خانه برادر «محمد» زندانی شده بود ردزنی کنند.ماموران زمانی که برای آزادی دختر جوان وارد عمل شدند «ناصر» همدست مرد خواستگار را نیز در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ محمد یزدانی، رئیس پلیس شهر خواف به شوک گفت: در این عملیات ۵ ساعت دختر جوان از دست ربایندگان آزاد شد و در تجسس‌ها مشخص شد که برادر «محمد» از زندانی شدن «سکینه» اطلاع نداشته است.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.