اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال تایید شد!

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید اعضای مجمع قبل از برگزاری جلسه نظر خود را درباره تایید یا رد اساسنامه اعلام کرده‌اند و فردا نتایج اعلام خواهد شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، در حالی که خانواده فوتبال در انتظار بررسی و اعلام نظر اعضای مجمع در ارتباط با تایید یا رد اساسنامه پیشنهادی فدراسیون فوتبال است، مهدی محمدنبی اعلام کرد که اعضای مجمع پیش از این نظرات خود را به صورت فیزیکی برای فدراسیون ارسال کرده‌اند و فردا نتیجه بررسی نظرات درباره اساسنامه اعلام خواهد شد.

در واقع فدراسیون فوتبال برای سهولت در برگزاری مجمع و اخذ نظرات اعضا درباره اساسنامه، پیش از این اقدام به گرفتن آرای اعضا کرده و در حال حاضر در جریان رد یا تایید اساسنامه اصلاحی هستند.

به همین دلیل، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال وقتی با سوالی درباره اینکه اگر پیش نویس اساسنامه مورد تایید اعضای مجمع تصویب نشود، احتمال حضور کمیته عادی سازی در فدراسیون فوتبال وجود دارد گفت: اعضا موافقت خود را با این مدارک در سامانه ثبت کرده اند و فرم را از سامانه پرینت گرفته و برای ما فرستاده اند. ناظران مجمع هم رسیدگی می کنند و این بحث به خوبی انجام شده است. مطمئن باشید کار به مجامع بعدی نمی رسد.

در نتیجه می‌توان به این نتیجه رسید که اساسنامه فدراسیون فوتبال تایید شده و به گفته نبی، انتخابات در اواخر بهمن و اوایل اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.