اسامی نامزدهای شورای شهر تهران نهایی‌شد + لیست کامل اسامی

۱۶خردادماه،

اسامی اعضای شورای شهر از احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف کشور ،نهایی شد.

به گزارش  خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛پرویز سروری “رئیس ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت”، لیست نهایی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در ۲۳ استان کشور  را برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا اعلام کرد.
اسامی لیست “ائتلاف فراگیر آبادگران ایران اسلامی”
“مهدی چمران ” رئیس شورای شهر تهران به باشگاه خبرنگاران گفت:اسامی لیست ائتلاف فراگیر آبادگران ایران اسلامی برای انتخابات شورای شهر تکمیل شد.
لیست شورای شهر “ائتلاف رویش” نهایی شد

“رضا اسماعیلی” سخنگوی ائتلاف رویش در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، از نهایی شدن لیست این ائتلاف خبر داد و گفت: اگر ملتی بیدار، آگاه، با عزم و متکی به ایمان و همراه با رویش باشد برهمه توطئه‌ها غلبه خواهد کرد.مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

اسامی روسای ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه

“حزب اعتدال و توسعه” طی بیانیه‌ای رئیس ستاد انتخابات حزب در کشور و در استان‌ها را معرفی کرد.

شورای هماهنگی اصلاحات لیست شورای شهر تهران را اعلام کرد

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات لیست کاندیداهای شورای شهر تهران را در نشست خبری امروز عصر اعلام کرد.
حجت الاسلام محسن روهامی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات  با اشاره به لیست ائتلاف اصلاح طلبان بیان کرد: بجز لیست ائتلافی بیان شده هیچ لیست دیگری برای شورای شهر به نام اصلاح طلبان نداریم.

لیست شورای شهر ائتلاف “شورای مردم” نهایی شد

“مهدی جمشیدی” دبیر ائتلاف شورای مردم در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، از نهایی شدن لیست این ائتلاف خبر داد و گفت: در این لیست از تمامی سلایق و دیدگاه‌ها استفاده شده و اشخاص متفاوتی از فعالان سینمایی، رسانه‌ای، شورایار، نمایندگان ادوار مجلس، حقوقدان، پزشکان، فرهنگیان، روحانیون،‌ بانوان، جوانان، ورزشکاران، اساتید دانشگاه، مدیران محله، فعالین هیئت‌های مذهبی و مدیران سابق شهری حضور دارند.

لیست احتمالی ائتلاف شورای مردم

محمدجعفر ایرانی سخنگوی ائتلاف شورای مردم  در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، لیست احتمالی ائتلاف شورای مردم  در تهران را معرفی کرد.

ائتلاف جام برای انتخابات شوراها اعلام موجودیت کرد

“ابوالفضل حسن‌بیگی” دبیر ائتلاف جام در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام موجودیت این ائتلاف برای انتخابات شوراها اظهار داشت: اعضای این ائتلاف ۲۳ نفر از اساتید دانشگاهی، مهندسین، جامعه جهادگران، ایثارگران و متخصصین می باشند.

تشکیل ائتلاف بزرگ قرآنیان تهران در راستای توصیه‌های رهبر معظم انقلاب
.
“محمد بیستونی” دبیر ائتلاف قرآنیان تهران و رئیس اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان تهران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: تهران حدود یک هزار موسسه مرکز و خانه قرآنی دارد که پیرو فرمایشات رهبر  معظم انقلاب در خصوص حضور در حماسه سیاسی انتخابات، برای اولین بار ائتلافی از مدیران، نخبگان و اصحاب قرآنی تهران تشکیل شده است که در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد.
اعلام موجودیت ائتلاف ۱۰، زاگرسیان ایران اسلامی

غلامرضا حیدری کرد زنگنه در یک کنفرانس خبری با تبیین دیدگاههای ائتلاف در خصوص انتخابات شورای شهر تهران خبر داد: ائتلاف بزرگ زاگرس نشینان مقیم مرکز، با محوریت نخبگان ۱۰ استان زاگرس نشین و با عنوان ائتلاف ۱۰،زاگرسیان ایران اسلامی اعلام موجودیت کرد.
 

لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان شهر تهران نهایی شد

“علیرضا احمدی” قائم مقام دبیر کل و سخنگوی ائتلاف هفت‌گانه در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: لیست ائتلاف هفتگانه با نام ائتلاف بزرگ اصولگرایان شهر تهران نهایی شد.

ائتلاف “جهاد ادامه دارد” اعلام موجودیت کرد

“حجت‌الاسلام سید حسین کوششی” دبیر ائتلاف “جهاد ادامه دارد” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: ائتلاف بزرگ جهاد ادامه دارد با حضور جمعی از هواداران قالیباف اعلام موجودیت کرد.

مسجد جامعی سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور شد

“احمد مسجد جامعی”،‌ برای انتخابات دوره چهارم شورای شهر تهران، سر لیست ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور قرار گرفت.
:فهرست ائتلاف در تهران مشتمل بر ۳۱ نفر از نامزدهای مستقل و اصلح «با تجربه» و «جوان» خواهد بود.

دبیر ائتلاف ترنم اندیشه‌های جوان تعیین شد

محمدرضا عرب سرخی به عنوان دبیر ائتلاف ترنم اندیشه‌های جوان معرفی شد.وی مدیر عامل مؤسسه حدیث میعاد، عضو تشکل های بسیار و همچنین فعال سیاسی، فرهنگی، حقوقی و اجتماعی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.