ترکیب پرسپولیس در بازی فردا مقابل الهلال عربستان (۲۴ مهر ۱۴۰۰)

تیم فوتبال پرسپولیس فردا شنبه (۲۴ مهر ۱۴۰۰) با الهلال عربستان در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دیدار خواهد کرد و یحیی گل محمدی برای ترکیب پرسپولیس در بازی فردا تغییراتی را در ترکیب اصلی و لیست ۱۸ نفره تیمش ایجاد کرده است.

یحیی گل محمدی با اعتمادبنفسی که دارد با یک ترکیب حساب شده بازیکنان پرسپولیس را مهیای یک رقابت حساس و سرنوشت ساز برابر تیم پرقدرت الهلال کرده است.

یحیی در صورتی که موفق شود اولین پیروزی تاریخ پرسپولیس مقابل پاختاکور را به نام خود و تیمش کند، تنها یک گام با فینال فاصله خواهد داشت. جایی که علاوه برای تداوم رویاپردازی سرخ‌ها برای دستیابی به جام، یک آورده بزرگ مالی نیز پیش روی این تیم خواهد بود.

ترکیب پرسپولیس در بازی فردا

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در فصل نقل و انتقالات تعدادی از بازیکنان اصلی خود را از دست داد، در بازی مقابل الهلال تیمش را با چند تغییر و با ترکیب زیر به میدان خواهد فرستاد.

این احتمال زیاد است که وحید امیری که در هر دو بازی تیم ملی مقابل امارات و کره جنوبی فیکس بوده و شاید امکان انجام سومین بازی متوالی در ۱۰ روز را نداشته باشد در ترکیب اصلی قرار نگیرد و این باعث می شود تا احسان پهلوان به ترکیب اصلی برگردد.

لیست بازیکنان ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی فردا مقابل الهلال به شرح زیر است:

حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس تهران فردا شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ساعت ۲۱:۰۰ در ورزشگاه بین‌المللی فهد شهر ریاض به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت که این بازی از شبکه سه به صورت زنده پخش خواهد شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.