اسامی تایید صلاحیت شدگان تا آخر وقت امروز اعلام می‌شود

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌ها گفت: اسامی تایید صلاحیت شدگان چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تا آخر وقت امروز(۱۲ خرداد) اعلام می‌شود و از فردا ۱۳ تا تاریخ ۱۵ خردادماه مجموعه فرمانداری‌ها اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده را به اطلاع مردم در‌‌ همان حوزه خواهند رساند.

به گزارش مهر، حسین طلا با بیان این در استان تهران ۴۵۳۹ داوطلب برای ۴۱ کرسی شهرستان تهران ثبت نام کرده‌اند که صلاحیت ۶۴۴ نفر توسط هیئت نظارت تایید نشدند گفت: در مرحله بعد، هیات اجرایی نظارت به بررسی تایید صلاحیت شدگان هیات نظارت پرداخت که در این میان ۲۱۸ نفر از تاییدشدگان از طرف هیات اجرایی رد صلاحیت شدند. در این میان ۱۹۸ نفر شکایت کرده و درنهایت ۱۱۲ نفر تایید شده‌اند با این احتساب کلا ۱۶۸۱ نفر تا الان در تهران تایید شده‌اند.

طلا افزود: در میان داوطلبان شرکت در انتخابات ۶۴۴ نفر در شهر استان تهران رد صلاحیت شده‌اند که ۶۰۰ نفر از آن‌ها اعتراض کردند که از این ۶۰۰ نفر ۳۱۴ نفر با ارائه دلایل و اسناد و دفاعیه‌ها تایید صلاحیت شدند. هرکس در بررسی صلاحیت توسط هیات اجرایی تایید صلاحیت نشود می‌تواند به هیات استان مراجعه کند.

وی افزود: تاکنون تأیید صلاحیت شدگان به ۱۶۸۱ نفر رسیده است درحالی‌که پیش از این، تعداد آن‌ها ۱۶۷۲ نفر بود و تا پایان امشب احتمالاً افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی تأیید صلاحیت‌ها تا امشب به اتمام می‌رسد و اسامی تایید صلاحیت شدگان تا آخر وقت امروز اعلام می‌شود و مجموعه فرمانداری‌ها از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ خردادماه این اسامی را به اطلاع مردم در‌‌ همان حوزه می‌رسانند.

به گفته رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌ها از ساعت ۸ صبح ۱۶ خردادماه تا ۸ روز صبح ۲۳ خردادماه یعنی ۲۴ ساعت قبل از انتخابات، کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا فرصت خواهند داشت تا تبلیغات قانونی خود را در این فرصت انجام دهند.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.