اسامی و شماره تلفن های دانشمندان هسته ای ایران را منتشر می کنیم!

با رسیدن مذاکرات هسته ای ایران به مراحل حساس و مطرح شدن گمانه زنی ها در مورد توافق یا عدم توافق ایران و غرب، گروهک منافقین دور جدیدی از تحرکات را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است. این تحرکات شامل ادعای انتشار اسنادی در مورد برنامه هسته ای و دانشمندان هسته ای کشورمان است.

به گزارش تابناک، با رسیدن مذاکرات هسته ای ایران به مراحل حساس و مطرح شدن گمانه زنی ها در مورد توافق یا عدم توافق ایران و غرب، گروهک منافقین دور جدیدی از تحرکات را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است. این تحرکات شامل ادعای انتشار اسنادی در مورد برنامه هسته ای و دانشمندان هسته ای کشورمان است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» خبر داده که گروهک منافقین روز گذشته با انتشار گزارشی مدعی شده ایران به تلاش برای آزمایش و توسعه سلاح های هسته ای ادامه می دهد.

بر اساس ادعای مطرح شده در این گزارش، ایران در حال تسریع و توسعه فعالیت های خود در «پارچین» است و هدف ساخت یک کلاهک هسته ای را دنبال می کند.

به ادعای منافقین، جمهوری اسلامی ایران یک ساختار تحقیقاتی جامع و پیچیده را با بالاترین درجه محرمانه بودن ایحاد کرده است. هم راستا با این ساختار، یک شبکه لجستیکی ایجاد شده که با کسب اجزا و تجهیزات موردنیاز، رسیدن به هدف موردنظر را تسهیل می کند.

اما مهمترین بخش این گزارش این است که منافقین در آن اقدام به انتشار اسامی گروهی از دانشمندان هسته ای ایران کرده که به ادعای آنان، در ساخت سلاح هسته ای فعال هستند. به گزارش یدیعوت آحارانوت، در این گزارش حتی شماره تلفن برخی از این دانشمندان نیز منتشر شده است.

این اولین بار نیست که چنین ادعاهایی از سوی منافقین مطرح می شود. در سال ۲۰۰۲ میلادی نیز همین گروه بودند که با انتشار گزارشی، مدعی وجود برنامه ساخت سلاح هسته ای در ایران شدند و به این ترتیب، بحرانی را به وجود آوردند که تاکنون ادامه دارد و اساس ادعاهای غرب در مورد برنامه هسته ای ایران را تشکیل می دهد.

اما همان گونه که اشاره شد، مهمترین بخش گزارش اخیر منافقین، به انتشار اسامی دانشمندان هسته ای ایران بازمی گردد. بر این اساس، جدای از اینکه مطابق معمول، سندیت اصل گزارش زیر سوال است، انتشار این اسامی زمینه ای را برای تهدید امنیت دانشمندان هسته ای کشورمان فراهم می کند.

در حال حاضر، حتی منابع غربی اذعان دارند که اعضای گروهک منافقین که توسط «موساد» آموزش دیده بودند، مسئولیت ترور دانشمندان هسته ای کشورمان را بر عهده داشته اند. به این ترتیب، انتشار این اسامی و معرفی آن ها به عنوان افراد دخیل در ساخت سلاح هسته ای، نه تنها زمینه ترورهای بیشتر از سوی این گروهک را فراهم می کند، بلکه می تواند به این اقدام آن ها مشروعیت نیز ببخشد.

بدون شک انتظار همه مردم از دستگاه های امنیتی و انتظامی کشورمان این است که با اندیشیدن تدابیری برای افزایش امنیت و حفظ جان دانشمندان هسته ای کشورمان، جلوی تکرار فجایع رخ داده طی سال های گذشته را بگیرند.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.