اسامی ۱۲ شرکت مجاز برای پرداخت کارتی

۲۸ام بهمن ،

بینا- ۱۲ شرکت از میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت با کارت بانکی، فعلاً دارای صلاحیت ادامه فعالیت شناخته شده و بانک‌ها تنها مجاز به همکاری با این شرکت‌ها می باشند.
به گزارش بینا، شرکت شاپرک وابسته به بانک مرکزی ج.ا.ایران در اطلاعیه‌ای پیرامون شرکت های دارای مجوز برای ارائه خدمات پرداخت با کارت های بانکی اعلام کرد: پس از بررسی شرایط شرکت های فعال در حوزه ارائه خدمات پرداخت با کارت های بانکی، ۱۲ شرکت از میان این شرکت ها دارای صلاحیت ادامه کار تشخیص داده شدند و مجوز فعالیت موقت تا اردیبهشت ماه سال ۹۲ به آنها داده شده است.
بر اساس این گزارش شرکت های آسان پرداخت پرشین، الکترونیک کارت دماوند، پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد، پرداخت الکترونیک سامان، پرداخت نوین آرین، تجارت الکترونیک پارسیان، داده ورزی سداد، سایان کارت، به پرداخت ملت ، مبنا کارت آریا ،  فن آوا کارت و کارت اعتباری ایران کیش شرکت های مجاز برای فعالیت در حوزه ارائه خدمات پرداخت با کارت های بانکی معرفی شده اند.
براساس اطلاعیه شرکت شاپرک، به دستور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تمامی بانک های کشور ملزم شده اند تا نسبت به خاتمه قرارداد خود با شرکت پرداخت الکترونیکی که فاقد مجوز می باشند، اقدام کنند که این اتفاق نیز طی هفته های اخیر روی داده است.
در اطلاعیه شاپرک قید شده است: تمامی عواقب و تبعات ادامه همکاری با شرکت های فاقد مجوز موقت به عهده آن بانک بوده و بانک مرکزی درخصوص ادامه همکاری بانک ها با شرکتهای فاقد مجوز نظارت کامل به عمل آورده و اقدامات انضباطی مقتضی صورت خواهد پذیرفت.
همچنین بنابر این اطلاعیه مجوز فعالیت  ۱۲ شرکت اعلام شده تا اردیبهشت ماه سال آینده معتبر خواهد بود و پس از آن شاپرک مجددا میزان انطباق این شرکت ها با استانداردهای تعریف شده از سوی بانک مرکزی زا بررسی می کند. علاوه بر این از آنجایی که شاپرک به هیچ وجه در صدد ایجاد محدودیت در حوزه فعالیت PSPها نیست، صلاحیت شرکت های متعدی را که متقاضی دریافت مجوز از بانک مرکزی می باشند، بررسی خواهد کرد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.