اسامی ۲۶ بازیکن امید پرسپولیس اعلام شد

از سوی سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس، اسامی ۲۶ بازیکن این تیم برای فصل آینده اعلام شد.

سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس افزود: بعد از تست از ۷۰۰ بازیکن و نزدیک به سه ماه تمرین، علاوه بر نفراتی مثل عابدزاده، چشمی، کنعانی و قدمی که جزو بازیکنان تیم امید بزرگسال می باشند، ۲۶ بازیکن برای فصل آینده انتخاب شدند .

وی اظهار داشت :  باید ساعت ۹:۳۰ صبح روز دوشنبه نهم اردیبهشت در ورزشگاه امام رضا (ع) حضور یافته و خود را به کادر فنی تیم امید پرسپولیس معرفی کنند.

وی اسامی بازیکنان دعوت شده را به شرح زیر اعلام کرد:

نادر سفرزایی، کیاوش باظهوری، ارسلان راهروان، صابر صدیقی، میثم عباسی، رضا علوی، کمیل حیدری، هادی تأمینی، امیرمحمد مدنی، امیر زارع، محمد رحمتی، محمد خسروی، فرشاد قاسمی، رضا مهدی‌خانلو، نعیم بهزادی، سعید دباغ، مبین میردورقی، جعفر برزگر، بهادر دیوسالار، عرفان میرزایی، بهمن شفیعی، حسین نوحی، احمد نعمت‌الهی، شاهین رحمانی، امیر حسین باقری و اکبر ساعدی.

نائینی همچنین اعلام کرد: سه نفر از این بازیکنان در رده سنی جوانان قرار دارند و در فهرست جوانان قرار می‌گیرند. به این ترتیب جا برای بازیکنان امید بزرگسال باز خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی که با حمید استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس و مربیان تیم‌های پایه به عمل آمده، برای این فصل پیشنهادی را ارائه کردیم که طبق آن مربیان هر رده، سه بازیکن در رده پائین‌تر را انتخاب می‌کنند که در تیم خود به کار خواهند گرفت.

وی در پایان گفت : به طور مثال من سه بازیکن جوانان انتخاب کردم که نام آنها در فهرست تیم جوانان باشگاه قرار می‌گیرد و متقابلا آقای مجید پروین سرمربی تیم جوانان، سه بازیکن رده نوجوانان را برای تیم خود انتخاب می‌کند. هدف ما از اجرای این طرح، آن است که از همین حالا بازیکنانی را برای فصل بعد آماده کنیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.