اسبقیان: پایگاه های قهرمانی بادبانی در دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد

۲۴م دیماه ،

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: ۲ پایگاه قهرمانی بادبانی در بندرلنگه و بندر نوشهر به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ سیدمحمد شروین اسبقیان ادامه داد: رشته بادبانی جزو رشته های پر مدال المپیک و بازی های آسیایی است که چند سالی است در کشورمان آغاز به فعالیت کرده است. بادبانی به عنوان یکی از قدیمی ترین رشته های المپیکی نیاز به نگاه ویژه ای دارد.وی اضافه کرد: ما نیز از زمان حضور در فدراسیون علاوه بر توجه به تمام رشته ها، نگاه خاصی به رشته های المپیکی داریم.

اسبقیان تصریح کرد: امسال همزمان با ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبرها خوشی برای اهالی قایقرانی داریم و در صدد هستیم ۲ پایگاه قهرمانی در شمال و جنوب کشور برای رشته بادبانی افتتاح کنیم.

وی اظهار داشت: کشور ما به لحاظ منابع آبی دریایی بسیار غنی است. در شمال دریای خزر و در جنوب خلیج همیشه فارس شرایطی را برای کشور مهیا کرده است که این امکان را می دهد تا قایقرانی را در سراسر کشور توسعه دهیم.

اسبقیان تاکید کرد: وظیفه ما در فدراسیون قایقرانی این است که از این امکانات استفاده بهینه کنیم و شرایط را برای حضور جوانان در عرصه ورزش آماده نماییم.

وی افزود: با همت کمیته بادبانی مدتی است که مطالعات برای ایجاد این پایگاه ها در شمال و جنوب کشور انجام شده و با تلاش همکارانم در فدراسیون و هیات های قایقرانی در دهه مبارک فجر ۲ پایگاه قهرمانی بادبانی افتتاح خواهند شد.

اسبقیان بیان کرد: با افتتاح پایگاه های قهرمانی در سراسر کشور علاوه بر توسعه ورزش در بعد قهرمانی تلاش می کنیم قایقرانی را به عنوان یک رشته همگانی فعال نگاه داریم. جذب جوانان به ورزش یکی از مهمترین رسالت های سازمان های ورزشی کشور است که خود منجر به پیشگیری از بسیاری معضلات اجتماعی خواهد شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.