اسب های درشکه باز هم به جان هم افتادند!

کدخبر: ۵۹۴۴۱

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد – ۰۱:۴۵

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

اسب های درشکه باز هم به جان هم افتادند!

دست اندرکاران تلویزیون های ماهواره ای ضد انقلاب مجددا به جان هم افتاده اند.
به دنبال برخی حملات لفظی شبکه پارس (وابسته به امیر شجره) علیه «کانال یک»، شهرام همایون مدیر کانال یک فاش کرد که شجره چندین مورد کلاهبرداری مالی داشته است. به گزارش جام نیوز، همایون گفته است: این آقای شجره بزرگ ترین سنگ ها را جلوی پای من می گذارد و هر کاری را که من انجام می دهم تقلید می کند تا بتواند با یک ترفندی مرا زمین بزند. من دوست ندارم افشاگری کنم اما مقداری از کارهای او را بازگو می کنم تا بفهمید چه خبر است. ایشان کلی پول از مردم، از بنده و دیگر دوستانم جمع کرده تا شبکه خود را نگه دارد، اما خبری از آن پول ها نیست. ۱۰ سال است منتظرم دلارهایی که از من برای شبکه اش گرفته پس بدهد، ولی هنوز هیچ خبری نیست.»
همایون ادامه داد: «آقای شجره! نگذارید بیش از این دست به افشاگری بزنم و مسائلی را که در داخل شبکه پارس می گذرد رسانه ای کنم. مثل اینکه یادت رفته ۴۰ هزار دلار از دوست ما گرفتی اما با هزار ترفند از پس دادن آن شانه خالی کردی!»
وی افزود: «من نمی دانم چرا مسئولین این شبکه عادت دارند هر چه را من ابداع می کنم تقلید کنند و با جهالت خودشان برنامه هایی را پیاده کنند که غیر از ضربه زدن به اپوزیسیون نتیجه ای ندارد. من از بعضی مجری های شبکه پارس مثل «میبدی» انتظار دارم بیشتر از این آلت دست شجره نشوند. این کارها قباحت دارد.»
مدیرکانال یک با لحنی تهدیدآمیز گفت: «اگر شجره بخواهد به این کارهای خودش ادامه بدهد، یا اینکه بخواهد به صحبت های من جواب بدهد، دیگر مراعات نمی کنم و در مورد پول هایی که گرفته و معلوم نیست کجا هزینه کرده، دست به افشاگری های بیشتری خواهم زد. این آقا اصلا نمی داند سیاست یعنی چه، حالا برای خودش شبکه درست کرده، انگار یادش رفته چه کسانی را برای چه مسائلی از شبکه اخراج کرده است؟ برای آخرین بار اخطار می کنم که اگر روش خود را تغییر ندهد وضعیت طور دیگری خواهد بود.»کیهان

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.