«استادی در دانشگاه»، کم دغدغه‌ترین شغل در آمریکا

۱۷م دیماه ،

40-140.jpg

بنا بر اعلام یک پایگاه اینترنتی در امر رتبه‌بندی مشاغل، حرفه استادی دانشگاه در صدر مشاغل کم استرس در آمریکا قرار گرفت.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنا بر اعلام پایگاه اینترنتی کریر کست، رشد بالای فرصت‌ها، ریسک‌پذیری کمتر سلامتی و پرداخت‌های واقعی در ازای پیشنهاد حقوقی از سوی استادان، یک محیط کم دغدغه را فراهم آورده که مورد غبطه سایر مشاغل قرار گرفته است.

در ادامه باید اضافه کرد رشد فزاینده دانشجویان جویای تحصیل در دانشگاه‌ها، ناخواسته سبب افزایش فرصت‌های شغلی در زمینه تحصیلات تکمیلی شده است که بنا بر ادعای این پایگاه اینترنتی، ایجاد شغل تدریس را بسیار کم دغدغه‌تر از قبل نموده است. ضمن اینکه پرداخت میانگین حقوق ۶۲ هزار دلار معادل ۳۸ هزار و ۱۷۸ یورو گواه این ادعاست که این حرفه در صدر مشاغل کم دغدغه قرار می‌گیرد.

اگرچه این پایگاه اذعان داشته است که استادان دانشگاه به طور معمول دارای مدارج عالی نظیر دکترا می باشند، با این حال تصریح می‌کند که بعضی از متقاضیان با مدارک فوق لیسانس نیز به عنوان استاد دانشگاه پذیرفته می‌شوند.

این پایگاه اینترنتی همچنین با استناد به آمارهای رسمی اعلامی از سوی اداره آمار نیروی کار آمریکا معتقد است جهت حفظ کیفیت تحصیل در این کشور و به سبب مواجه بودن با تقاضای روزافزون دانشجویان، دانشگاه‌های آمریکا نیاز به جذب ۳۰۵ هزار و ۷۰۰ نیروی متصدی رسمی اضافی تا سال ۲۰۲۰ در حرفه استادی دانشگاه می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.