استاد حوزه قم، خواستار راه اندازی شبکه تلویزیونی’مهدوی’ شد

به گزارش ایرنا، به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین’نجم الدین طبسی’، روز دوشنبه در همایش مبلغان اعزامی نیمه شعبان در قم، از مسئولان خواست تا با تاسیس یک شبکه تلویزیونی داخلی یا برون مرزی تحت عنوان

‘مهدوی’، زمینه پاسخ به شبهات و سئوالات مطرح شده در باره حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کنند.

وی گفت: دشمنان در برنامه های ماهواره ای خود اقدام به جوسازی علیه باورهای تشیع و مهدویت می کنند در حالی که دست آنها به خون بسیاری از بی گناهان آلوده است.

وی با اشاره به حجم بالای شبهات و سئوالات در باره مهدویت گفت: بنده از طلاب و روحانیون می خواهم همانطور که به فقه و اصول اهتمام دارند، حداقل یک دهم آن را هم صرف قضیه مهدویت کنند.

این نویسنده حوزوی با بیان این که ما۴۰۰ آیه و حدود دوهزار روایت در باره موضوع مهدویت داریم، گفت: دشمنان از طریق ماهواره در باره مهدویت و جزییات زندگی ولی عصر(عج) به تولید و انتشار شبهه می پردازند که این مساله وظیفه ما را در مقام پاسخگویی سنگین می کند.

همایش مبلغان اعزامی نیمه شعبان به سراسر کشور،ظهر امروز به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم با حضور آیت‌الله نجم الدین طبسی استاد حوزه علمیه و کارشناس مسائل مهدویت و مبلغان اعزامی، در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم برگزار شد.

این مبلغان از روز چهاردهم تیرماه به مدت سه روز به اقصی نقاط کشور می روند تا به شبهات و مباحث مهدوی پاسخ دهند.

۵۵۰/ ۵۵۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۱۲۲۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.