استاد دانشگاه همکارانش را به گلوله بست

زنی از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ هاروارد امریکا که دو سال پیش همکارانش را در کنفرانس علمی آلاباما به رگبار گلوله بسته بود، به حبس‌ ابد محکوم شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شوک ایران ، این زن به نام امی بیشاپ فارغ‌التحصیل رشته زیست‌شناسی است. این زن که در جریان محاکمه‌اش در دادگاه مهر سکوت بر لبانش زده بود، در برابر اتهاماتش تنها سرش را به نشانه تأسف تکان می‌داد.  
این زن قبلاً به مرگ محکوم شده بود که با اعتراض وکلای مدافعش مجازات او به حبس ابد تغییر یافت.  
به گفته سخنگوی دادگاه جنایی امریکا در جریان تیراندازی این زن سه تن از استادان دانشگاه آلاباما کشته و چندین تن هم زخمی شده بودند. این زن در دادگاه گفت بطور تصادفی اقدام به تیراندازی کرده است. ولی قاضی گفت: «این ادعا کمی مضحک و خنده‌دار است چطور یک تن می‌تواند با شلیک مستقیم به همکارانش آنها را اتفاقی کشته باشد. این حرف‌‌‌ها برای منحرف کردن دادگاه است و اصلاً در مجازات این زن اثری ندارد.» پرونده امی بیشاپ علاوه بر تیراندازی در دانشگاه آلاباما به خاطر اتهام قتل برادر ۱۸ ساله‌اش نیز تحت بررسی است. این زن متهم است ۲۶ سال پیش برادر ۱۸ ساله‌اش را با شلیک گلوله کشته است. البته هنوز این جرم او اثبات نشده، اما تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.