استاد دانشگاه کالیفرنیا: آمریکا و عربستان سعودی بزرگترین حامیان تروریسم در منطقه هستند

تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی /۰۷/۲۱
۰۰:۳۸:۲۷٫۰۱
استاد دانشگاه کالیفرنیای آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی روسیه گفت: آمریکا و عربستان سعودی بزرگترین حامیان تروریسم در منطقه هستند.
به گزارش شبکه تلویزیونی راشا تودی، پال شلدون فوتی، استاد دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، طی گفتگوی اختصاصی با مجری این شبکه درباره اولین و تنها مناظره تلویزیونی میان جو بایدن و پل رایان، دو نامزد دمکرات و جمهوریخواه برای معاونت ریاست جمهوری در آمریکا، که اخیراً برگزار شد گفت: هر دوِ آنان دروغگو هستند.
فوتی گفت، در این مناظره هیچ یک از طرفین به طرف مقابل در خصوص مسائلی که در رابطه با آن حقیقتاً آسیب پذیر بود، حمله نمی کرد. این استاد دانشگاه آمریکایی افزود، رایان یکی از کسانی است که می‌گوید، تنها راه دستیابی به صلح، از طریق استیلای کامل نظامی آمریکا به کل جهان حاصل می‌شود.
پال شلدون فوتی در خاتمه افزود، در همین حال پال رایان آنقدر بی‌پروا بود که گفت: ایران بزرگ‌ترین حامی تروریسم است. این در حالی است که آمریکا و عربستان سعودی از بیشترین تعداد سازمان‌های تروریستی در منطقه حمایت مالی می‌کنند. اکنون زمان آن فرارسیده تا این سیاستمدارانِ آمریکایی از دروغگویی دست بردارند و با مردم آمریکا و همچنین با جهانیان صادق باشند.
۰۰:۴۰:۰۰٫۱۸


IRIBNews RSS PoliticNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.