استاد سلطانی سروستانی از هیچ کمکی به من دریغ نکردند/حضور در “دیوار “تجربیات خوبی را به همراه داشت

حضور در مجموعه “دیوار”و کمکهای مهدی سلطانی سروستانی تجربیات خوبی را برایم به ارمغان آورد.

تینا آخوند تبار ،ایفاگر نقش خورشید در مجموعه “دیوار” در گفتگو به خبرنگار حوزه  رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: به محض گفتگو با سعید نعمت الله نویسنده مجموعه “دیوار” و خواندن ۹ قسمت از کار در نهایت عشق و علاقه بازی و حضور در کنار بزرگان را پذیرفتم.
وی با اشاره به نقش خورشید افزود: خورشید با توجه به نبود مادر در زندگی اش و داشتن پدری خلاف کار در قلب خود احترام خاصی برای پدرش قائل است.
آخوندتبار ادامه داد: نکته قابل توجه در شخصیت خورشید صبر و استقامت است که با وجود احترام به شوهر عمه اش، پدر خود را هم دوست دارد.
بازیگر نقش خورشید با اشاره به کمکهای “مهدی سلطانی سروستانی” ایفاگر نقش “جمیل”، اظهار داشت: در همه سکانس ها برای ایجاد حس درست و قابل لمس برای مخاطبان از تجربیات  استاد سلطانی سروستانی بهره مند شده و وی هم از هیچ کمکی به من دریغ نکردند.
آخوند تبار با بیان این مطلب که همکاری با تیم دیوار برای من افتخار بزرگی بود، گفت: خوشحالم که در پروژه دیوار که به کارگردانی با سیروس مقدم بود حضور یافتم و امیدوارم این شرایط دوباره  تکرار شود.
وی ادامه داد: “سیروس مقدم” به لحاظ شخصیتی و اخلاق حرفه ای زبان زد همه عوامل هستند و من از او بسیار آموختم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به نظرات مخاطبان مجموعه “دیوار” مورد توجه قرار گرفته و من از این اتفاق خرسندم.
گفتنی است؛ “تینا ‌آخوند تبار ” سریال “دختران حوا” به کارگردانی “حسین سهیلی زاده” را برای پخش از شبکه ۵ سیما و فیلمهای “طلاق به سبک ایرانی” به کارگردانی “فرید کلهر “، “هر چی خدا بخواهد” به کارگردانی “نوید مهیندوست”، “آزاد راه” به کارگردانی “عباس رافعی” و “رسوایی” را به کارگردانی “مسعود ده نمکی” را در نوبت اکران دارد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.