استاد مشایخی بخاطر اُفت شدید فشار خون به خارج از سالن منتقل شد

در مراسم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

استاد جمشید مشایخی، بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر کشورمان که در مراسم افتتاحیه سی‌ویکیمن جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حاضر شده بود به سبب اُفت شدید و ناگهانی فشار خون برای معالجه فوری به خارج از سالن منتقل شد.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، در مراسم افتتاحیه سی‌ویکیمن جشنواره بین‌المللی فیلم فجر که محمد سلوکی اجرای آن را برعهده داشت پس از برگزاری مراسم بزرگداشت از جمشید مشایخی، نادر طالب‌زاده و مهری شیرازی بخاطر یک عمر فعالیت هنری، استاد مشایخی که بخاطر کهولت سن دچار اُفت شدید و ناگهانی فشار خون شده بود برای معالجه فوری به خارج از سالن منتقل شد.

بنابر این گزارش، استاد جمشید مشایخی که بخاطر برگزاری مراسم بزرگداشت خود در این مراسم حاضر شده بود در لحظات پایانی این مراسم به سبب کهولت سن به صورت ناگهانی دچار اُفت شدید فشار خون شد اما خوشبختانه با حضور به موقع پزشکان بر بالین وی و ترزیق آمپول فشار وضعیت جسمانی این هنرمند تحت کنترل قرار گرفت. به نقل از پزشکان، استاد مشایخی به سبب تزریق آمپول فشار ح حداقل باید ۱۲ ساعت در استراحت مطلق به سر ببرد.

این اتفاق در حالی در مراسم آغازین سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی داد که قرار بود فردا (پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه) در مراسم اختتامیه سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور رئیس جمهور از استاد جمشید مشایخی تقدیر شود.

گزارش کامل مراسم افتتاحیه سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و خبرهای تکمیلی دربارهٔ وضعیت سلامتی استاد جمشید مشایخی متعاقبا اعلام می‌شود. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.