استانداردسازی آمارهای اشتغال و بیکاری

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

از اولویت های وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استانداردسازی آمارهای اشتغال و بیکاری iبه لحاظ ایجاد انسجام در جمع پذیری یکی از اولویت های راهبردی وزارتخانه است.

محمدحسین فروزان مهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: استانداردسازی آمارها iبه لحاظ مقایسه پذیری و ایجاد انسجام در جمع پذیری یکی از اولویت های کاری مرکز آمار و راهبردی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: بر این اساس انتظار داریم که سازمان های وابسته و حوزه های استانی در قالب نظام نامه آماری وزارتخانه تازه که در قالب بخشنامه ای ابلاغ خواهد شد نهایت همکاری را iبه منظور ایجاد هم افزایی در تولید آمارهای بخشی داشته باشند تا بتوانیم گام های موثری را در اجرای برنامه ها و مأموریت های وزارتخانه تازه برداریم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان نمود: با توجه iبه اهمیت این موضوع سعی شده در تدوین و تعریف ساختار تشکیلاتی تازه وزارتخانه ادغامی iبه نقش فرابخشی و فرامعاونتی این مرکز توجه شود. همچنین پیشنهاد نموده ایم که مرکز مستقیما زیر نظر مقام وزارت فعالیت کند تا بتوانیم با دسترسی iبه آمارهای روزآمد زمینه خدمت رسانی مطلوب و اثربخشی تصمیمات را دو چندان کنیم./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.