استانداری اردبیل ۲۱۷ نفر استخدام می‌کند

۰۹م اسفند ،

خبر ۷ اسفند- معاون پشتیبانی و توسعه سرمایه انسانی استاندار اردبیل:استانداری اردبیل ۲۱۷ نفر استخدام می‌کند
معاون پشتیبانی و توسعه سرمایه انسانی استاندار اردبیل گفت: استانداری اردبیل برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌ها ۲۱۷ نفر را از طریق آزمون استخدام می‌کند.

عادل علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:

این آزمون طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستور‌العمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی از محل سهمیه استخدامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اشخاص واجد شرایط بر اساس آگهی استخدامی انتشار یافته می‌توانند از ۸ تیر ماه تا ۱۸ این ماه به پایگاه اینترنتی استانداری مراجعه کرده و از نحوه ثبت نام و شرکت در آزمون اطلاع حاصل کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه سرمایه انسانی استاندار اردبیل یادآور شد: آزمون استخدامی ۲۱۷ نفر در سه مرحله عمومی، تخصصی و گزینش خواهد بود و با پیش‌بینی‌های انجام شده قرار است تا نیمه اول امسال مراحل آزمون و گزینش انجام شده و اشخاص قبول شده جذب استانداری و دستگاه‌های ذیربط شوند.

علیپور گفت: در سال قبل نیز آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی را برگزار کردیم که ۷۳۴ نفر در این آزمون شرکت کرده بودند که با کاهش نمره قبولی از ۶۰ به ۴۰ نتایج اعلام شده و همه شرکت‌کنندگان بر اساس قوانین و مقررات و تعهد ۱۰ ساله خدمت در مناطق محروم استخدام پیمانی می‌شوند.

این مسئول بار دیگر از تمام دستگاه‌های دارای نیروی شرکتی و قراردادی خواست در کوتاه‌ترین فاصله زمانی نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کنند و به رای وحدت رویه دیوان عدالت اداری نیز پایبند باشند.

معاون پشتیبانی و توسعه سرمایه انسانی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از درخواست ایجاد و برقراری پست تازه برای حدود ۵۰ نفر نیروی احراز شرایط برای پیمانی خبر داد و به خبرنگار فارس اظهار داشت: ما هم اکنون یک پست خالی را نیز نداریم و درخواست پست تازه کرده‌ایم که امیدواریم با ابلاغ رسمی از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی بتوانیم شرایط مطلوبی را برای جذب نیروها فراهم آوریم.

منبع:  فارس

سایت استخدام

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.