استانداری دلایل اجرای طرح جدایی ری از تهران را ارائه نمی کند

یک عضو مجمع نمایندگان تهران با بیان اینکه این مجمع از مقامات استانداری برای متوقف کردن طرح جدایی ری از تهران درخواست کرده است، گفت: تاکنون موضوع جدایی ری از تهران منتفی نشده است و ما منتظر ارائه مستندات قانونی از سوی شهرداری و استانداری برای بررسی این موضوع هستیم.

سیدمهدی هاشمی در مورد آخرین وضعیت جدایی ری از تهران گفت: علیرغم اخبار منتشر شده در مورد منتفی شدن جدایی ری از تهران، این اتفاق نیفتاده است البته ما درخواست کردیم که کار متوقف شود و اقدام عجولانه‌ای صورت نگیرد.

وی در عین حال گفت: توقف و یا انجام پروژه جدایی ری از تهران اقدام ذاتی و قانونی استانداری است، منتهی ما از آنها درخواست کردیم که دلایل و مستندات خود را برای انجام چنین کاری به مجلس ارائه دهند اما تاکنون چنین مستندانی به ما ارائه نشده است.

نماینده مردم تهرن در مجلس با اشاره به تشکیل هیات پنج نفره‌ از نمایندگان استان تهران برای بررسی موضوع جدایی ری از تهران گفت: این هیات در آخرین جلسات خود از استانداری درخواست ارائه مستندات را کرد که تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است از این رو این جلسات برای پیگیری موضوع جدایی ری از تهران ادامه خواهد داشت.

۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.