استاندار آذربایجان غربی:شهادت سرداران اسلام عامل پایداری ملت بر آرمان های انقلاب است

خبرگزاری آریا – استاندار آذربایجان غربی گفت: شهادت سرداران رشید اسلام مایه و عامل پایداری ملت ایران بر آرمان های انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، وحید جلال زاده در مراسم تشییع پیکر چهار شهید سانحه هوایی سردشت در شهر ارومیه افزود: شهادت پاسداران و فداییان ملت و انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی نشان دهنده باز بودن درهای شهادت در استان است و آذربایجان غربی تا آخرین قطره خون مردم خود در خط سرخ شهادت بر دفاع از آرمان های انقلاب خواهد ایستاد.
وی اضافه کرد: مردم آذربایجان غربی حافظان و نگهبانان مرزهای جمهوری اسلامی هستند و شهدای تقدیمی به انقلاب در طول ۳۳ سال گذشته شاهدی بر این ادعاست.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اقتدار و امنیت خود را مدیون شهدا و مردان بزرگی است که در راه دفاع از آرمان ها و اصول خود لحظه ای از پا نمی نشینند.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه امروز ملت ایران در نقطه حساسی از تاریخ قرار گرفته است گفت: دشمنان در یک مبارزه نفس گیر و نزدیک می خواهند جمهوری اسلامی ایران را از مواضع خود عقب برانند که این اقدام آنها با اقتدار و هوشیاری ملت ایران به یاس تبدیل شده است.
وی ادامه داد: دشمنان وحدت ایران اسلامی را نشانه گرفته اند و شهدای امروز ایران اسلامی برای وحدت ملت ایران و جلوگیری از تفرقه، خون خود را نثار انقلاب کرده اند.
جلال زاده افزود: جمهوری اسلامی هم اکنون بر قله های بلند افتخار ایستاده و آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی از دست ایران به ستوه آمده اند.
وی با بیان اینکه رهبر جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین رهبر دنیاست اظهار کرد: تدابیر و دوراندیشی های مقام معظم رهبری مایه هراس دشمنان شده و این مایه افتخار ملت ایران است.
وی تشییع پیکر شهدا در آذربایجان غربی را یک حرکت نمادین عنوان کرد و گفت: مردم شهیدپرور ارومیه و استان با اقتدار بر سر پاسداری از ارزش ها و آرمان های الهی ایستاده اند.
مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای سانحه هوایی اخیر سردشت با مداحی و سینه زنی مردم ارومیه ادامه یافت.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.