استاندار جدید خراسان شمالی: حسودان و بدخواهان داخلی به هیچ‌ دولتی مانند دولت احمدی‌نژاد فحاشی نکرده‌اند

محمود احمدی‌بیغش نماینده حامی دولت در مجلس هشتم که اخیرا به عنوان استاندار خراسان شمالی منصوب شده است، گفت: در این ۳۳ سال گذشته هیچ یک از دولت‌ها نتوانسته‌اند به اندازه دولت نهم و دهم برای عزت جمهوری اسلامی ایران و عزتمندی سیاست خارجی ایران و نزدیکی مردم با دولت مردان تلاش کنند و از سوی دیگر بتوانند سیره‌علی بن‌ابیطالب که رفتن و نشست با ضعیف‌ترین اقشار مردم یعنی روستاییان بود را عملاً در سفرهای استانی پیاده کنند. بنده هیچ دولتی را مثل دولت احمدی‌نژاد ندیده‌ام که صهیونیست‌ها و استکبار به آن فحش داده باشند و نسبت به آن اهانت کرده باشند، هرچند باعث تأسف است. اما هیچ دولتی مانند دولت احمدنژاد حسودان و بدخواهان داخلی به آن فحاشی نکرده‌اند و در حالی که از صبح تا آخر شب کار و فعالیت می‌کند اما قرآنی برای خود و بستگانش پس‌انداز نکرده است.

وی در ادامه گفت: رئیس‌جمهور داماش را در پستی قرار می‌دهد که البته دارای صلاحیت نیز هست. اما وقتی مشاهده می‌کند عده‌ای ابراز نارضایتی می‌کنند و از سوی دیگر شائبه پارتی بازی به‌وجود می‌آید، اقدام به عزل آن می‌کند و یا برادر خود را در مرکزی برای بازرسی می‌گمارد ولی بازهم به دلیل بروز برخی شائبه‌ها وی را نیز کنار می‌گذارد.

بیغش در ادامه درباره پست جدید خود نیز گفت: من همان‌طور که در نطق خود در مجلس اعلام کردم ما سرباز نظام هستیم و هرجا نظام‌جمهوری اسلامی ایران تشخیص دهد حاضرم سربازی کنم. الان هم به بنده گفتند بروید دراین سنگر خدمت کنید من خودم نمی‌دانم دلیل خاصی داشته یا نه، اما تصورم این است که چون گفته‌ام می‌خواهم خدمت کنم تدبیرشان این بوده ما می‌توانیم خدمت کنیم. لذا به استانداری دعوت شدیم و استانداری یعنی خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران. اگر برای خدا باشد هیچ لذت دنیایی ندارد، بلکه اجر خدایی دارد ولی باوجود اینکه بنده باید هزار کیلومتر از تهران دور شوم که قطعاً این مسئله بر زندگی و تحصیلات فرزندانم اثر می‌گذارد و مشکلات زیادی برای من پیش می‌آید ولی یک کلمه هم اعتراضی ندارم چون می‌خواهم به نظام لبیک بگویم.

وی درباره احتمال ادامه دار بودن تغییرات در استانداری ها نیز گفت: اطلاع دارم این تغییرات ادامه خواهد داشت. البته آقای احمدی‌نژاد در آغاز دولت نهم گفتند من با هیچ‌یک از همکارانم در کار عقد اخوت نمی‌بندم. بلکه با تعهد به مردم و کار عهد اخوت می‌بندم و هرکس بتواند با من همراه باشد و تلاشگر باشد آن فرد همراه من می‌آید و هرکس نتواند از قطار پیاده شود. در جمهوری‌اسلامی ایران افراد به دولت قفل نشده‌اند.

عبدالرضا عزیری رییس مجمع نمایندگان خراسان شمالی هم درباره جایجایی استاندار و نظر نمایندگان استان در این باره گفت: آقایان قوامی نماینده اسفراین و شوشتری نماینده فاروج و قوچان نظر مثبتی داشتند و این را من به آقای احمدی بیغش گفتم که حداقل ما سه نفر از شما محکم حمایت می‌کنیم. البته آقایان ثروتی و جعفری نمایندگان بجنورد معترض بودند، اما بالاخره آنها هم خودشان را هماهنگ خواهند کرد.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.