استاندار قم: حضور صبا استان قم را صاحب یک مکتب فوتبالی کرد

به گزارش ایرنا، ‘ کرم رضا پیریایی’ یک شنبه شب در دیدار اعضای هیات مدیره ، مدیران و سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: هیات مدیره صبای قم ترکیب بسیار خوبی دارد و خوشبختانه شاهد بودیم تیم فوتبال صبا در اولین گام خود در لیگ برتر با اقتدار تیم پیکان تهران را شکست داد.

وی ابراز داشت: حضور شخصیتی اخلاقی مانند یحیی گل محمدی در راس کادر فنی صبای قم فرصتی مغتنم است و این مربی، چهره نامدار ملی ما به شمار می رود.

وی بیان کرد: هیات مدیره صبای قم می باید در فرصت های مقرر شده درصدهایی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند تا با عمل به موقع به تعهدات شاهد موفقیت این تیم در لیگ برتر باشیم.

استاندار قم افزود: تیم فوتبال صبای قم نباید از حمایت دولتی محروم شود اما مدیران این باشگاه می باید در هنگام بنا نهادن زیرساخت های باشگاه از توان اسپانسرهای بخش خصوصی نیز استفاده کنند.

پیریایی نقش اصحاب رسانه استان قم در موفقیت تیم فوتبال صبا را بسیار مهم دانست و افزود: پس از پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال می باید یک هفته نامه ورزشی به منظور حمایت و پشتوانه سازی برای تیم فوتبال صبا ایجاد شود تا این تیم تریبون و بلندگویی برای خود داشته باشد.

استاندار قم ادامه داد: ورزشی نویسان استان قم با جلوگیری از حاشیه سازی برای تیم فوتبال صبا می توانند موفقیت های بیشتر این تیم را رقم بزنند و با تحلیل های مناسب خود کمک کار این تیم باشند.

وی افزود: امسال بازیکنان خوبی در صبای قم گردهم آمده اند و امیدواریم بتوانیم در پایان فصل شاهد موفقیت این تیم در لیگ برتر باشیم. ک/۲

۷۴۰۸ / ۳۸۰/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۲۶۲۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.