استاندار مازندران :طرح های مهر ماندگار از مهمترین طرحهای عمرانی کشور است

۰۷اردیبهشت،

به گزارش ایرنا ، ˈ سید علی اکبر طاهایی ˈ که شنبه شب در جلسه بررسی طرح های مهر ماندگار در حضور ˈ علی اکبر محرابیانˈ مسوول ویژه پیگیری مهر ماندگار کشور در محل استانداری سخن می گفت : رییس دولت های نهم و دهم به طرح های عمرانی که سالهای سال به زمین افتاده بود توجه ویژه کرده است.

وی با بیان اینکه سد و نیروگاه سیاه بیشه که از سال ۶۴ آغاز شده بود آماده بهره برداری است، ادامه داد: ۴۶طرح عمرانی در قالب مهر ماندگار مازندران با برخوردار شدن از اعتبارات کلان ملی سبب توسعه استان می گردد.

استاندار مازندران ضمن تقدیر و تشکر از مهندس محرابیان نماینده ویژه رئیس جمهوری در طرح ها مهر ماندگار کشور ، اظهار داشت: دولت در حوزه نیرو و بهداشت و درمان استان توجه خوبی داشته است.

طاهایی از سفر دور چهارم هیئت دولت به استان مازندران خبر داد و گفت: اینکه رئیس جمهوری و هیات دولت هفته آنده به استان سفر کنند محتمل است.

وی با بیان اینکه ( دوشنبه ) هفته جاری مصوبات طرح هایی که در سه دوره سفر هیات دولت به استان مازندران به دلایل نواقص ،اجرایی نشده است در نهاد ریاست جمهوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت ، اظهار داشت: استان آماده برای سفر هیات دولت است.

ˈعلی اکبر محرابیان ˈ مسوول پیگیری طرح های مهر ماندگار کشور در سفر یکروزه به مازندران از چندین طرح مهر ماندگار استان دیدن و سپس در جلسه بررسی این طرح ها شرکت کرد.

۴۶ طرح مهر ماندگار در مازندران شناسایی شد.

مازندران سه میلون ۱۰۰هزار نفر جمعیت دارد.ک/۲

۲۵۸۵/۴۰۲

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.