استان کرمانشاه آمادگی کامل برای استقرار نظام آموزشی ۶٫۳٫۳ دارد

استان کرمانشاه آمادگی کامل برای اجرای دقیق و بند به بند سند تحول بنیادین و استقرار نظام آموزشی ۶٫۳٫۳ دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، امینی افزود: با توجه به برگزاری جلسات متعدد مسوولان اداره کل آموزش و پرورش و معلمان این استان ، آمادگی کاملی برای اجرای نظام جدید آموزشی و سند تحول بنیادین وجود دارد و تمامی تهمیدات لازم در خصوص ساماندهی نیروی انسانی ، فضای آموزشی  اندیشیده شده است و امیداریم با همکاری مجموعه تلاشگران آموزش و پرورش شاهد حضور بانشاط  و شادی آفرین دانش آموزان در کلاسهای درس باشیم.
جلال امینی افزود: برای اجرای دقیق و بند به بند سند تحول بنیادین ونظام آموزشی ۶٫۳٫۳ در استان کرمانشاه ، آمادگی کاملی وجود دارد و نظام آموزشی ۳-۳-۶ را به نحو احسن در استان کرمانشاه اجرایی خواهیم کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  با اشاره به تغییر کتب درسی پایه های دوم و ششم ابتدایی در سراسر کشور افزود: ساماندهی نیروی انسانی در استان کرمانشاه دو ماه زودتر از سالهای گذشته صورت گرفته است و تمامی همکاران ابلاغ کاری خود را دریافت کرده اند و با آمادگی کامل در کلاس های درس حاضر خواهند شد.
وی با اشاره به تاکیدات ویژه وزیر آموزش و پرورش در خصوص هوشمند سازی مدارس در سراسر کشور افزود: طرح هوشمند سازی مدارس در ۵۳۶ مدرسه استان کرمانشاه صورت گرفته است ومقدمات لازم برای  اجرایی کردن  این طرح در سایر مدارس هم فراهم شده است.
امینی با بیان اینکه استان کرمانشاه بیش از ۱۷۱ شهید فرهنگی و ۷۳۶ شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است افزود:  در استان کرمانشاه ۳ هزار و ۲۲۸ مدرسه دولتی فعالیت می کنند که با برنامه ریزی های صورت گرفته از این تعداد ۲ هزار و ۸۱۶ مدرسه به نوبت صبح  منتقل شده اند .
وی با بیان اینکه  بیمه طلایی فرهنگیان یکی از اقدامات ارزنده دکتر حاجی بابایی برای توجه ویژه به اقشار فرهنگی کشور بود، افزود: در استان کرمانشاه برای ۵۶ هزار و ۸۱۷ نفر از جامعه فرهنگی کشور کارت بیمه طلایی صادر شده است و آنان می توانند براحتی از خدمات بیمه طلایی فرهنگیان استفاده کنند. /ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.